Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa
Pääministeri Sanna Marin tanssii ja laulaa useilla videoilla julkisuuden henkilöiden kanssa.
Somessa leviää esimerkiksi video, johon on koottu useita videoita, joissa Marin on mukana.
Videoilla juhlijat laulavat, halailevat ja tanssivat yhdessä. Videoilla juhlitaan. Videoilla näkyy juomalaseja ja kiroillaan. Myös Marin tanssii ja laulaa videoilla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a
Videot alkoivat levitä somessa, löytyvät toisaalta
14
144
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkomajuri alkaa osoittamaan todellista persuuttaan.
- Anonyymi
Meillä ei ole uskottava pääministeri! Päiväkerhoainesta.
- Anonyymi
Jos sitäkään.
Ei tuollaisia saisi pääministeriksi valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitäkään.
Ei tuollaisia saisi pääministeriksi valita.Miksi ei saisi? Tuskin sinusta siihen ainakaan olisi.
- Anonyymi
Just hyvä ja vielä ihanan sexy. Sanna saa tehdä vapaa-ajallaan mitä lystää, ei se kuulu muille.
- Anonyymi
Mites tää liittyy palstan aiheeseen: "keskusta"?
- Anonyymi
Ei kai mitenkään, mutta pölhöoikeistolaisilla on hirveä kiima paskoa tämä palsta.
- Anonyymi
Eroaako Sanna vai erotetaanko. Sosialisteilla vain tapa kuin Venäjällä toveria vaikea erottaa.
- Anonyymi
Tuleekohan Sanna aina tuommoseen villiin kun ottaa vähän mietojajuomia?
- Anonyymi
JAUHOJENGI JUHLII.
Turha Sannan väittää ettei olisi huumeita.- Anonyymi
Putositko jauholaariin? Niin sekä se, että Jauhojärvi tarkoittaa sukunimeä.
- Anonyymi
Missä jauhojengi myös Bile-Ilmari siellä näkyy.
SDP:n vallannut jauhojengi.
Jos juopotuttaa tai jauhotuttaa eikä maan asioiden hoito kiinnosta?
Luulisi SDPn puolue organisaation laittavan toppi huumejengille.- Anonyymi
Meinaatko notta välillä nuuhkaistaan?
- Anonyymi
Raskas työ vaatii ankaraa ryyppäämistä ja riehumista. Siinä unohtuu kaikenmaailman sotet ja natot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255