mikä siinä on kun nainen ministeri ryyppää koko ajan ja pitäisi olla esimerkkinä ja virka edellyttää kylläkin vapaa ajalla että pitää olla tavoitettavissa heti ja jos tämä ei käy niin pienemmistäkin on erotettu.
jos olisi ollut mies ministeri niin voi sitä lehtien ja naisedustajien lynkkausta että suomalainen valkoinen hetero mies pilaa suomen maineen ja olisi äänestetty ulos jo puolueesta.
tämä nykyajan pride ja viherkulttuuri sosiaalidremokraatteineen jotenkin ylistää naisia että he saavat tehdä mitä vaan ja julkkikset tukee siis jotkut sanan aatteen omaavat mutta kun suomalainen hetero mies tekee saman niin kyllä lynkataan juopoksi irstaaksi ja maineen pilaajaksi.
kyllä mies poliitikkoja on vähemmästäkin lynkattu vuosien saatossa esim yhden oluen juonnista terassilla hui kauheeta. mutts ei sekään polvillaan vittua huutanut sentään
yhteiskunnan edustaja
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Jos alkanut Alkon manekiniksi?
- Anonyymi
Demareitten vaali vankkurit <<lähti liikkeelle.<<<<<<<<< SYYSKUUN KALLUPIT MITEN MENI. JOS KANNATUS NOUSEE?????????? KOK PS KEPU YNNÄ MUUT EI KUN PAREMMAKSI: TÄÄ MARININ JUTTU OLI TÄYSIN DE MAINOS TOIMISTON JÄRJÄSTÄMÄ JUTTU. TÄÄ ON 100 % totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareitten vaali vankkurit <<lähti liikkeelle.<<<<<<<<< SYYSKUUN KALLUPIT MITEN MENI. JOS KANNATUS NOUSEE?????????? KOK PS KEPU YNNÄ MUUT EI KUN PAREMMAKSI: TÄÄ MARININ JUTTU OLI TÄYSIN DE MAINOS TOIMISTON JÄRJÄSTÄMÄ JUTTU. TÄÄ ON 100 % totuus
Kertois suomalaista rappiosta,ainakin demarien..
- Anonyymi
Ei ollut banarossin kuvaama!
- Anonyymi
Huumefeminismi nousee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499