Seuraava kisako?

Sofienne

Tuli niin korvan täydeltä korvan makeeta kus menin laittamaan huonosti lukeneena väärään paikkaan tämän kyselyni:( *korvat soi vieläkin jotain 'balaikkabalaikka'*
Joten laitan sen tänne uudestaan, että joku uskaltaa vastata;DDDD

*ilkikurisesti virnuileva sofi joka pitelee hörötsykorvalehtiään, jotka ovat TOOOOOOOOOOOSI punaset*

Ai niin se kisa *meinasi unohtua HEH*
Niin - kisataanko seuraavaksi siitä, että kuka arvaa kuka minkäkin kirjoituksen kirjoitti?

101

3863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen

kuule sotilaalinen järjestys nyt äänestysketjussa, sori :D
      En kuitenkaan uskalla puhaltaa ettei käy niinkuin edellisellä kerralla *virn*

Se olisi kyllä kiva juttu jos äänestyksen jälkeen joko halukkaat ilmoittaisivat nikkinsä..tai...sit tuo sun idis.
      Mutta....mä en sitten ainakaan järjestä sitä kisaa...enkä mitään muutakaan enää... ainakaan hetkeen. Luultavasti pakenen paikalta huomisen jälkeen.*virn*

• Sofienne

....voi asialle mitään. Sinut on yksimielisellä äänestetyksellä päätetty tämänkin kilpailun vetäjäksi, seuraavan ja sitä seuraavakin joita ei ole vielä keksitty!!!

*kirmaisee karkuun minkä korkkareillaan pääsee varoen ettei korko jää mihinkään kiinni*;DDDD

• manchester

Tässä sun ketjussahan näitä voidaan arvailla, eiks vaan. Ihan niinkuin sitäkin, että kuka joku ei kuitenkaan ollut.
      Mä aloitan.
      Jotenkin musta tuntuu, hyvä Sofi, että sinä et ollut ziizus? Anna anteeksi jos erehdyin :))

• Sofienne

...uskalla vielä vastata sulle mitään kus tuo äänestyskin on vielä kesken ja taikkis on niin himskutin tarkka:(
        *vilkuilee ympärilleen ettei taikkis huomaa ettäs on edes mitään sanonnu*

*hihittelee kuin tallitonttu*;DDDD

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

...uskalla vielä vastata sulle mitään kus tuo äänestyskin on vielä kesken ja taikkis on niin himskutin tarkka:(
        *vilkuilee ympärilleen ettei taikkis huomaa ettäs on edes mitään sanonnu*

*hihittelee kuin tallitonttu*;DDDD

pakkohan tässä oli ottaa järeät otteet kun kaikki elää kuin pellossa, ja järjestäjä saa kuulla kunniansa kisakaaoksesta niin että on korvat punasena (täälläkin :D ), prkl

pst.ei tää revolveri oo ladattu, kunhan pelottelen vaan :))
        Paitsi jos Pikkarainen näyttäytyy, pankaa mut silloin rautoihin ettei tapahdu mitään onnettomuuksia....

• P.Pikkarainen
        taikanainen kirjoitti:

pakkohan tässä oli ottaa järeät otteet kun kaikki elää kuin pellossa, ja järjestäjä saa kuulla kunniansa kisakaaoksesta niin että on korvat punasena (täälläkin :D ), prkl

pst.ei tää revolveri oo ladattu, kunhan pelottelen vaan :))
        Paitsi jos Pikkarainen näyttäytyy, pankaa mut silloin rautoihin ettei tapahdu mitään onnettomuuksia....

Näytä mulle sitä revolveriä.JOOKO? Anelee.
        Jos olen joutunut ammutuksi ja kuollut,PILKKU, niin on hyvä ,PILKKU, että käsiraudat ovat valmiina.
        Kalterit on hyvä tarkistaa etukäteen....,,,,,,....,,,,,,,tää kone sekosi,,,,,....,,,,,,......

• taikanainen
        P.Pikkarainen kirjoitti:

Näytä mulle sitä revolveriä.JOOKO? Anelee.
        Jos olen joutunut ammutuksi ja kuollut,PILKKU, niin on hyvä ,PILKKU, että käsiraudat ovat valmiina.
        Kalterit on hyvä tarkistaa etukäteen....,,,,,,....,,,,,,,tää kone sekosi,,,,,....,,,,,,......

keskelle otsaa. Sua ei ole enää olemassakaan, ainakaan minulle.

• Sofienne

*odottaa hirmusessa täpinässä* ;DDD

• taikanainen

alahan astua esiin.... :))

• wirnix
        taikanainen kirjoitti:

voi olla melkeis kuka vaan... merli, waffe tai milla, mutta epäilen Waffenia. Pieleen tietty menee taas, mutta kuitenkin.
        Varmuudella väittäisin että Ilonainen oli T.R.Maalari viisikymppisistä.
        Danieliksi arvailen mun mäksiä.

• taikanainen
        wirnix kirjoitti:

voi olla melkeis kuka vaan... merli, waffe tai milla, mutta epäilen Waffenia. Pieleen tietty menee taas, mutta kuitenkin.
        Varmuudella väittäisin että Ilonainen oli T.R.Maalari viisikymppisistä.
        Danieliksi arvailen mun mäksiä.

on minunkin mielestäni T:R:maalariN, ja yleissyyllikeksi epäilen waffenia tai manchesteria, tosin..millahan se aina yllättää.

• Sofienne

meirän Jermuksi;D

• wirnix
        taikanainen kirjoitti:

on minunkin mielestäni T:R:maalariN, ja yleissyyllikeksi epäilen waffenia tai manchesteria, tosin..millahan se aina yllättää.

ja päättelin ihan kellonaikojen perusteella, että Milla ei kirjoittaisi päivällä. Se lepakko on tietysti ottanut vapaapäivän asian kunniaksi, voi yhtä hyvin olla Milla.

• MillaN
        wirnix kirjoitti:

ja päättelin ihan kellonaikojen perusteella, että Milla ei kirjoittaisi päivällä. Se lepakko on tietysti ottanut vapaapäivän asian kunniaksi, voi yhtä hyvin olla Milla.

...lennä lepakko laatikollesi.:D

• taikanainen
        wirnix kirjoitti:

Mariet, veikkaan.

• yleissyyllinen
        taikanainen kirjoitti:

Kerran näinkin päin. Mutta hauskaa oli. xD
        Judge

• MillaN
        taikanainen kirjoitti:

Mariet, veikkaan.

...sitten merliNelli.:D

• MillaN
        yleissyyllinen kirjoitti:

Judge

...se syyllinen astui esiin.:D

• taikanainen
        yleissyyllinen kirjoitti:

Judge

saat sit kantaa tän sotkun :))

Etkait vain ollut myös Pikkarainen?

• Judge
        taikanainen kirjoitti:

saat sit kantaa tän sotkun :))

Etkait vain ollut myös Pikkarainen?

Mutta olisi hyvä idea sinänsä monella nikillä skabailla. Otan vinkin. xD

• tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

...lennä lepakko laatikollesi.:D

käkätellään. Lennä itte! Ja laita laatikon kansi kiinni. Sisältäpäin. *hirnuu*

• Heira...(Hiera...hih)

Olipas todella hauskaa ja antoisaa *kilpailla* kanssanne....KIITOS JOKAISELLE!

Mikä parasta selvisimme ilman tappeluksia; siis...kehityskelpoista porukkaa kaffeella :DDDDDD

ps. heira on heira

• taikanainen

tuon pikkaraisen kannattais käydä esittäytymässä, ettei tartte kaikille mököttää.

• P.Pikkarainen

Jos oon noin hyvä provoilija ja kukaan ei tunne, niin voin käyttää pikkaraista aina silloin tällöin.Piste.

----yritinkin kehittää tosi ärsyn tyypin--------
        VOIHAN VITSIT ....SIIS KUKAAN EI TIEDÄ....PISTE ...PISTE JA PILKKU

• taikis
        P.Pikkarainen kirjoitti:

Jos oon noin hyvä provoilija ja kukaan ei tunne, niin voin käyttää pikkaraista aina silloin tällöin.Piste.

----yritinkin kehittää tosi ärsyn tyypin--------
        VOIHAN VITSIT ....SIIS KUKAAN EI TIEDÄ....PISTE ...PISTE JA PILKKU

naurattaa, mutta mun iloni sait kyllä pilattua, oikeasti. EN tiedä miksi halusit sen tehdä, mutta onneksi olkoot onnistuit. Varmaan nyt olet oikeinkin ylpeä itsestäsi.

• P.Pikkarainen
        taikis kirjoitti:

naurattaa, mutta mun iloni sait kyllä pilattua, oikeasti. EN tiedä miksi halusit sen tehdä, mutta onneksi olkoot onnistuit. Varmaan nyt olet oikeinkin ylpeä itsestäsi.

Tämä oli ihan oikeesti vain roolihahmo ja halusin kokeilla kuinka onnistun saamaan aikaan sellaisen tosi pilkunnussijan.
        Siis henkilökohtaisesti en varmisti oikeesti loukannut ja sinähän olet jo ampunutkin minut:-)

----ei kyllä uskalla tunnustaa--------
        Anna nyt ensin anteeksi, niin katson huomenna ,josko voin sanoa kuka olin.--tulikohan tuo pilkku edes oikeeseen kohtaan---*miettii*

Kisa oli hyvä ja suoriudut hyvin...ojentaa kukan:=)

• wirnix
        taikis kirjoitti:

Pikkarainen ole NainenKirjoittaa? Tuo viivojen käyttö sun muut.. hmm.

• taikis
        P.Pikkarainen kirjoitti:

Tämä oli ihan oikeesti vain roolihahmo ja halusin kokeilla kuinka onnistun saamaan aikaan sellaisen tosi pilkunnussijan.
        Siis henkilökohtaisesti en varmisti oikeesti loukannut ja sinähän olet jo ampunutkin minut:-)

----ei kyllä uskalla tunnustaa--------
        Anna nyt ensin anteeksi, niin katson huomenna ,josko voin sanoa kuka olin.--tulikohan tuo pilkku edes oikeeseen kohtaan---*miettii*

Kisa oli hyvä ja suoriudut hyvin...ojentaa kukan:=)

sitten lähteä kokeilemaan minuun. Ressi olisi riittänyt ilman tuotakin. Pidä kukkasi.

• taikis
        wirnix kirjoitti:

kuitenkaan, menis kyllä kaikki kunnioitus.

• MillaN
        wirnix kirjoitti:

...samat ajatukset...

• wirnix
        MillaN kirjoitti:

...samat ajatukset...

kannattaisi Pikkaraisen tunnustaa vaikka kuinka kunnioitus menisi, ettei jää turhaa kyräilyä siitä kuka oli kyseessä. Tai ainakin, ettei enää käytä tuota hahmoa kun se kerran koetaan loukkaavaksi.

• MillaN
        wirnix kirjoitti:

kannattaisi Pikkaraisen tunnustaa vaikka kuinka kunnioitus menisi, ettei jää turhaa kyräilyä siitä kuka oli kyseessä. Tai ainakin, ettei enää käytä tuota hahmoa kun se kerran koetaan loukkaavaksi.

...mieltä ja ei me roviolla poltettaisi...vaan tehtäs vieläkin isommat lokot.

• P.Pikkarainen
        wirnix kirjoitti:

Pikkalainen ei tunnutta.Ei tuu tänne enää kotkaan.
        Kaikki muut taa plovolla ja läkyttää ja vaikka mitä:-( Mulle tuututan heti ja ammutaan plelkele luoti nuppiinkin.TATTU ihan pi# lutti. Meen mun äitille heti keltoon,että mua kiutatataan.
        En taanu etet tuohon kilpailuun otallittua. Tää on titten loppu ny ja en naula kaan ettet.

---ÄITI HEI! nuo oli eilen kaikki humalatta ja nyt ne panee mun nulkaan. Mä meen nukkuun mun äitin kantta.

• tähtitoimittaja ejk
        P.Pikkarainen kirjoitti:

Pikkalainen ei tunnutta.Ei tuu tänne enää kotkaan.
        Kaikki muut taa plovolla ja läkyttää ja vaikka mitä:-( Mulle tuututan heti ja ammutaan plelkele luoti nuppiinkin.TATTU ihan pi# lutti. Meen mun äitille heti keltoon,että mua kiutatataan.
        En taanu etet tuohon kilpailuun otallittua. Tää on titten loppu ny ja en naula kaan ettet.

---ÄITI HEI! nuo oli eilen kaikki humalatta ja nyt ne panee mun nulkaan. Mä meen nukkuun mun äitin kantta.

näissä multinikkiprovoiluissa on aina se huono puoli että joku loukkaantuu. Ja ihan sen takia, ettei tiedä onko takana ystävä vai vähemmän ystävä, ei tiedä onko ne kirjoitukset wattuilua vai pelleilyä. Tämäkin oli luoja ties kuinka mones juttu peräkkäin mistä joku loukkaantui. Hmph.

• MillaN
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

näissä multinikkiprovoiluissa on aina se huono puoli että joku loukkaantuu. Ja ihan sen takia, ettei tiedä onko takana ystävä vai vähemmän ystävä, ei tiedä onko ne kirjoitukset wattuilua vai pelleilyä. Tämäkin oli luoja ties kuinka mones juttu peräkkäin mistä joku loukkaantui. Hmph.

...mitä tästä taas opimme...seuraavat kisat omilla nikeillä...ja reilusti.

• taikis
        MillaN kirjoitti:

...mitä tästä taas opimme...seuraavat kisat omilla nikeillä...ja reilusti.

tämä ei vakinikillä avauksen tekeminen oli sen vuoksi ettei avaus leimautuisi kirjoittajan nikin mukaan, silloin se on tasapuolisempi näin pienessä porukassa kuin me täällä kahvilassa olemme.

Olin senverran naivi, että en osannut kuvitellakaan jonkun käyttävän piilonikkiään henkilökohtaisen loukkaamisen tarkoituksessa.
        Vaikka tässä nyt on koitettu antaa ymmärtää että aina joku loukkaantuu, niin onhan näköjään myös näin että aina joku loukkaa.

• taikanainen

oli mun mielestä viiskymmpisistä..mekatron. voi olla että menee persuuksilleen tämäkin arvaus

• kuka lienee

kuka kirjoitti peräti neljä juttua joiden nimet oli
      1) Suomalainen luonne "Suomalainen"
      2) Elämän kulku "kotikissa"
      3) ei kuitenkaan Junnu
      4) Runo vain "huono runoilija"

Ihan vain arvailuja please:)))))

• taikanainen

kyllä maron....vai olikohan...

• maron
        taikanainen kirjoitti:

kyllä maron....vai olikohan...

hyvä 10 tuli:))))))

• taikis
        maron kirjoitti:

hyvä 10 tuli:))))))

tuo iilin heppikin sulta, hienoa :)))))

sille sai kyllä nauraa maha kippurassa.

• maron
        taikis kirjoitti:

tuo iilin heppikin sulta, hienoa :)))))

sille sai kyllä nauraa maha kippurassa.

on heppi - vai onko.:))) En mä siihen muutakaan keksiny ja se heppi sopi niin hyvin:))))
        Mulla on likanen mielikuvitus:)))

• Sofienne

.....mua ei eppäillä mistään???

*loukkaantuu verisesti ja lähtee ensiapuun verentyrehdytykseen*:(

• taikanainen

hih :) alahan kakistaa kuka olit?

• tähtitoimittaja ejk
        taikanainen kirjoitti:

Sofi oli se yleissyyllinen *epäluuloisena*

• tähtitoimittaja ejk

Sofi oli se yleissyyllinen *epäluuloisena*

nyt vasta huomasin... Judge, en olisi ikinä osannut arvata!

• Sofienne

nyt vasta huomasin... Judge, en olisi ikinä osannut arvata!

Eppäs tiennyt!!!!

• Sofienne
        taikanainen kirjoitti:

...ennen ku joku arvaa oikein mutta sen kerron että kyllä mä otin osaa kilpailuun tavoistani poiketen mutta tavoilleni uskollisena *vink*;)

• manchester
        Sofienne kirjoitti:

...ennen ku joku arvaa oikein mutta sen kerron että kyllä mä otin osaa kilpailuun tavoistani poiketen mutta tavoilleni uskollisena *vink*;)

sänkyostoksilla? Tai toisaalta toimittajahan siellä sotkassa jatkuen juoksee..... :))
        Taisit olla kuitenkin sä?

• Sofienne kirjoitti:

Olit se Suomalainen!!

Itse en kisannut tällä kertaa.

• Sofienne
        manchester kirjoitti:

sänkyostoksilla? Tai toisaalta toimittajahan siellä sotkassa jatkuen juoksee..... :))
        Taisit olla kuitenkin sä?

Tarkoitatko sä soffajuttua?
        Jos tarkoitit - niin en ollut mä!
        (miten se saattoi ees eppäillä??? PYH!)

*tuhahtelee itekseen*

• Vallu
        Sofienne kirjoitti:

*tuhahtelee itekseen*

Etkös ollutkin?

• manchester
        Sofienne kirjoitti:

*tuhahtelee itekseen*

sänkyjuttua missä tää muru halas vahingossa väärää ukkoo. :)

• Sofienne
        Waffen-ss kirjoitti:

Olit se Suomalainen!!

Itse en kisannut tällä kertaa.

MINÄ sä mua oikein pidät????
        MÄHÄN äänestin sitä!
        Nyt annan aivan varmasti sulle mattopiiskasta jos et heti korjaa tätä garmaisevaa virhettä!!!

*vihreät kipinät silmistä lyöden*

• manchester
        Sofienne kirjoitti:

Sä olit utelias? :)

• Sofienne
        manchester kirjoitti:

sänkyjuttua missä tää muru halas vahingossa väärää ukkoo. :)

mää vai?
        Halaisin väärää ukkoaa????!!!

Kamooon!!!

Toisaalta ton voisi tehdä sillein ikään kuin vahingossa...hmmm...hyvä idis.
        Kiitti!

;DDDD

• Sofienne
        manchester kirjoitti:

Sä olit utelias? :)

Mähän OLEN !

*kikattaa ruonana*

Uusiks meni taas!*KIÄH KIÄH*

;DDDD

• taikis
        Sofienne kirjoitti:

*tuhahtelee itekseen*

älä yhtään pyhistele mun jutulleni :))Hämäyksen vuoksi vastasin siihen itse...

kumma kun ei edes toimittajaa kiinnostanut soffat..mutta sehän etsiikin muita kaluja sotkasta *vislailee*

• taikis

Avuut Nevs ?? yksinkertaisen viisaan puheenvuoro..vai miten se meni, jotenkin sinnepäin..

• Taavi Kenonen

Näitä kahta hurmaavaa naista.
      Onkohan he sisaruksia? Nimet vittais. Millan ja Ellen :)
      Ja kyllä mä kirjoitin toisenkin jutun enklanninkielisellä etunimellä :))

• tähtitoimittaja ejk

manchester.

• Taavi Kenonen

manchester.

Taavi vaan :))

• Taavi

manchester.

Mutta voin vakuuttaa, kuten arvasit, että ei ole muijalla suonikohjuja...liekkö koko muijaa, ja että viiskymppisissä olis ollu pallukkastaffia :))

• MillaN

...Daniel.:D

Ei olla sisaruksia vaikka nimetkin ovatkin todella kauniita ja samankaltaisia molemmilla.:D

• tähtitoimittaja ejk

voisi olla toi lepakko... siis MillaN.

• Kyllä tuntuu olevan. Nyt Millani tänne tunustamaan. Hopi hopi!!

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä tuntuu olevan. Nyt Millani tänne tunustamaan. Hopi hopi!!

...*ei tunnusta uhallakaan vielä yhtikäs mitään* :D

• PalNia

Tunnustan olleeni Sirkkulii ja superi. Piti vaan lainata yläkerrasta sitä sohvaperunaa ja lapsia molempiin juttuihin.... luvan kanssa.;)))

• PalNia
        MillaN kirjoitti:

...*ei tunnusta uhallakaan vielä yhtikäs mitään* :D

pitkittää *paljastamista* aamuun, vaan en raaskinut.;)))))

• MillaN
        PalNia kirjoitti:

pitkittää *paljastamista* aamuun, vaan en raaskinut.;)))))

...minä pidän nuo lepakot jännityksessä huomiseen tai ylihuomiseen tai viikonlopun yli.:DD

• tähtitoimittaja ejk
        PalNia kirjoitti:

Tunnustan olleeni Sirkkulii ja superi. Piti vaan lainata yläkerrasta sitä sohvaperunaa ja lapsia molempiin juttuihin.... luvan kanssa.;)))

en olisi tunnistanut, kirjoitat kuitenkin tänne aika vähän. Jouduitko lainaamaan sitä liian suurta omakotitaloakin, jonka isä lahjoitti elatusmaksuina naimisissa ollessaan? ;)))))

• PalNia

en olisi tunnistanut, kirjoitat kuitenkin tänne aika vähän. Jouduitko lainaamaan sitä liian suurta omakotitaloakin, jonka isä lahjoitti elatusmaksuina naimisissa ollessaan? ;)))))

koska ajasta on puute.;))
        Tiedän ko tapauksen, joten minun oli helppo soveltaa itseni vaimon osaan. Valitsema aihe ei vaan ollut erityisen kiinnostava tälle palstalle. Liekkö joukossa ketään lakipykäliä tunnistavia kirjoittajia, jolloin aihetta olisi voinut *revitellä* enempikin.

• PalNia
        MillaN kirjoitti:

...minä pidän nuo lepakot jännityksessä huomiseen tai ylihuomiseen tai viikonlopun yli.:DD

Luulenpa että et malta olla kertomatta, kun sinua oikein tenttaavat.;))

• MillaN
        PalNia kirjoitti:

Luulenpa että et malta olla kertomatta, kun sinua oikein tenttaavat.;))

...pitää pintani...siinäpähän yrittävät tentata...ihan turhaan.

*itsepäinen* :D

• manchester

superi?

• maron

että kirjoitin neljä eri juttua ja vielä eri nikeillä. Hyi kun ilkeesti tehty - Häpeän jumalattomasti. No ne jutut oli
      "Runo vain" nikillä "huono runoilija"
      "elämän kulku" nikillä "kotikissa"
      "Suomalainen luonne" nikillä "Suomalainen"
      "Ei kuitenkaan Junnu", jolla ei tainnu nikkiä ollakaan.
      Mutta kun en ehtinyt ollenkaan äänestämään - eikös tän pitäny loppua vasta huomenaamulla????
      En ole muuten ikänäni kirjoittanut yhtikäs yhtään runoa, tuo oli enimmäinen:)) Ja se toinen joka nyt ei oikein kuulunut mihinkään kategoriaan, koska se oli laulu, mutta runoissahan se kilpaili.
      Kiitos kivasta kisasta:)))))

• wirnix ejk

kyllä ihan selvästi sanottiin että äänestys päättyy tänään, ja tulokset julkistetaan viimeistään huomisaamuna.

Onnea kuitenkin hirmuisesti, olet kisan todellinen voittaja koska pääsit palkintosijoille moneen kertaan!

• maron
        wirnix ejk kirjoitti:

kyllä ihan selvästi sanottiin että äänestys päättyy tänään, ja tulokset julkistetaan viimeistään huomisaamuna.

Onnea kuitenkin hirmuisesti, olet kisan todellinen voittaja koska pääsit palkintosijoille moneen kertaan!

ja varmaan asia niin olikin, anteeksi että ulisin turhasta:)) Menin sekaisin varmaan siinä kun ajattelin vain sitä julkaisuaamua:)))

• tähtitoimittaja ejk
        maron kirjoitti:

ja varmaan asia niin olikin, anteeksi että ulisin turhasta:)) Menin sekaisin varmaan siinä kun ajattelin vain sitä julkaisuaamua:)))

tämä oli muutenkin vähän sekavanpuoleista alkuun, vähemmästäkin ihminen parkaisee.

Joka tapauksessa loistosuoritus kisassa, joten kuivaa kyyneleet *ojentaa nessun*

• Sofienne

Tuotoksesi oli kertakaikkisen tyrmäävä!!
        Äänestin itse sinun kirjoituksiasi "kotikissa:elämänkulku" ja "suomalainen:suomalainen luonne".

Kirjoituksissasi huokuvat elämänläheisyys, sen todellisuus.
        Toistaalta, vaikka kirjoituksissasi tulee elämän raakuuskin esille kaikessa paljaudessaan, se tuntuu hyväksyttävältä.
        Saat sen tuntumaan siltä, että noin sen pitääkin olla.

Huikea saavutus!
        Miten olisi seuraavat skabat
        kirjallisuus-finlandiapalkinnosta *wirn*.

*sofi* ;D

• taikis

tuon suomalaisen tunnistin sinuksi, mutta että tuo ihastuttava iilirunokin, hienoa !!!!!!

• maron
        Sofienne kirjoitti:

Tuotoksesi oli kertakaikkisen tyrmäävä!!
        Äänestin itse sinun kirjoituksiasi "kotikissa:elämänkulku" ja "suomalainen:suomalainen luonne".

Kirjoituksissasi huokuvat elämänläheisyys, sen todellisuus.
        Toistaalta, vaikka kirjoituksissasi tulee elämän raakuuskin esille kaikessa paljaudessaan, se tuntuu hyväksyttävältä.
        Saat sen tuntumaan siltä, että noin sen pitääkin olla.

Huikea saavutus!
        Miten olisi seuraavat skabat
        kirjallisuus-finlandiapalkinnosta *wirn*.

*sofi* ;D

opettelen vasta tätä kirjoituksen jaloa taitoa. Tässä palstalla oppii kirjoittamaan paljon paremmin kun vain kaiken maailman raportteja kirjoittaessa - ne on tylsiä eikä vaadi mielikuvitusta, mutta palstalla kirjoittaessa oppii kirjoittamaan erillailla. Ja Jermun tappelusketjut ovat hyvää harjoitusta tuosta huumoripuolesta:)))

• maron
        taikis kirjoitti:

tuon suomalaisen tunnistin sinuksi, mutta että tuo ihastuttava iilirunokin, hienoa !!!!!!

ensimmäinen runo, en ole ikinä ennen yhtäkään runoa kirjoittanut. Pitäisiköhän alkaa harjoittelemaan:)))) Olen joskus lukenut Lauri Viidan runoja ja tykästynyt niihin kun ne oli niin erilaisia kun muut:)))))
        Runo oli vähän sellanen hassu kirjoittaa että se tuli kuin itsestään, en yhtään tiennyt mistä kirjoittaisin vaikka ensimmäiset sanat oli koneella.
        Mutta kiva kisa oli kiitokset vaan järjestäjille:)))

• merliNelli

on nyt hetkeksi seis ja hengästyksissäni pinkaisin tunnustamaan kaikki palstasyntini..:D

lintuaivo, äimän käk, eetvartti ja etsivä emakko...huh siinäpä taisi olla..eikun taikinainen vielä..siinä mokasin ja vielä kerran pyydän anteeksi.

Kuka hemmetti oli AnnaPannu...?:D

• MillaN

...oli AnnaPannu.:D

Etkä sitten ala asijasta nauramaan.:D

• merliNelli
        MillaN kirjoitti:

...oli AnnaPannu.:D

Etkä sitten ala asijasta nauramaan.:D

millon ma naurasin.sihteerin suu se nauro ja sinu kans ja koko pitkäään yösyvämmen.asia.

En oo vielä kerenny koluta läpi kaikkia tunnustuksia ja arvauksia.Pesiminen loppui ja nyt maistuu pullo kirkasta kylmää..:DD

• MillaN
        merliNelli kirjoitti:

millon ma naurasin.sihteerin suu se nauro ja sinu kans ja koko pitkäään yösyvämmen.asia.

En oo vielä kerenny koluta läpi kaikkia tunnustuksia ja arvauksia.Pesiminen loppui ja nyt maistuu pullo kirkasta kylmää..:DD

...oli todellakin.:D...asija. Kiitos! :D

• merliNelli

siis emma vaan ei tamma on kans, syntyi siitä kun en oikeesti päässy kirjautumaan..eka kerta muuten ja tuo swedengroup myös..aivot taisi olla narikassa tuolloin...:P
        Saapas päähän mitä vielä löytyy...:DDD

• taikis
        merliNelli kirjoitti:

siis emma vaan ei tamma on kans, syntyi siitä kun en oikeesti päässy kirjautumaan..eka kerta muuten ja tuo swedengroup myös..aivot taisi olla narikassa tuolloin...:P
        Saapas päähän mitä vielä löytyy...:DDD

olivat kyllä mainioita, iso revohka siellä koneen ympärillä :)) tuon possujutunkin aavistelin sinulle kuuluvaksi, mutta että äimän käk vielä.. ja nuo muut..hih.. sä olet ahkeroinut :))

• wirnix ejk

noin hirveästi maronia onnitelko... eihän se pärjännyt kuin kaikissa sarjoissa. Joopa joo.

• Sofienne

Kun mulla oli toi yksi kotka kimpussani ja meni tunteja että sain sen karisteltua kintuistani!!!!

;DDDDD

• taikis

taisi olla ZeikkuN ?

• Sofienne

...että kirjoitukseni oli runo....

Enempää en nyt tunnusta;D

;DDDD

• Sofienne

...se runo tuli mainituksi äänestystuloksissa* kihertää* ;D

• taikis

sä ole MEKE? tai fiiuliN ? nuo kaksi muuta sijoittunuttahan olivat maronin?

• Sofienne
        taikis kirjoitti:

sä ole MEKE? tai fiiuliN ? nuo kaksi muuta sijoittunuttahan olivat maronin?

..ei ole enää montaa jäljellä ;DDD

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

tuo sun vihje pani pään ihan sekaisin..mut on siellä vielä rynöilijä ryynänen ja eetvartti ainakin, joita ei ole tunnistettu, siis jompikumpi niistä?
        Nyt kyllä kerrot jo :)

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

sieltähän se selvisi, olin laittanut runosi asia avausten listalle, anteeksi väärä tulkintani. Hyvin se pärjäsi kuitenkin, vielä tähänkin ONNITTELUT sijoituksestasi1

• Sofienne
        taikanainen kirjoitti:

sieltähän se selvisi, olin laittanut runosi asia avausten listalle, anteeksi väärä tulkintani. Hyvin se pärjäsi kuitenkin, vielä tähänkin ONNITTELUT sijoituksestasi1

...miten sullä kävi välillä mielessäs toi Avut Nevs?
        Olen utelias kuulemaan onko sulla jokin ajatus siitä.

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

tuon vihjeesi perusteella :tavoilleen uskollisena..

Se oli sellainen pitkähkö ja pohdiskeleva kirjoitus, itsehän kirjoitat usein aika pitkästi kommentteihisi. Lähinnä noista syistä ehdotin sitä. Sisältöön en ihan syvällisesti perehtynyt, pintapuolisesti kävin läpi jutun. Pitääpä käydä vilkasemassa uudelleen sitä.

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

jatkoa, kävin sen uudelleen lukemassa vähän tarkemmin. Hyvä kirjoitus, kenen lieneekään. Pyörittelee asiaa monelta kantilta hupaisasti, ei herätä ärtymystä kuitenkaan, koska kirjoittaja osaa pistää itsensä hauksasti likoon kirjoittaessaan, eikä nosta itseään jalustalle. Tuossa on vähän samaa tyyliä kuin yleissyyllisen kirjoituksessa...hmmm...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe