Bemarin sähköautojen moottoreissa on hiiliharjat. Miten usein ne pitää vaihtaa huollossa?
Kuinka usein hiilet vaihtoon iX:ssä
8
389
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä vaihdetaan kun on liian kuluneet.
Sun pitää ottaa yhteyttä BMW:n edustajaan joka ehkä voi kertoa. - Anonyymi
Hiiliharjaton magneettinen motor taitaa olla parempi, kuin vanha tekniikka?
- Anonyymi
Bemarin tapauksessa kuten dieselien jakopääongelmat, veikkaan että koko sähkömoottoripaketti pitää nostaa pois paikaltaan hiilien vaihtamista varten. Kustannuskin samaa luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemarin tapauksessa kuten dieselien jakopääongelmat, veikkaan että koko sähkömoottoripaketti pitää nostaa pois paikaltaan hiilien vaihtamista varten. Kustannuskin samaa luokkaa.
No tuo on vain arvelua ja eiköhän nuo kestä kovin pitkään, veikkaan minä.
Suomalainen lähtee aina negatiivisyyteen ettei tule pettymystä, hihii!
- Anonyymi
Pitääkö hiilihanko vaihtaa samalla?
- Anonyymi
Onko sulla tylsää?
Mene ulos lenkille, siellä on hieno hapekas keli liikuntaan juuri nyt.
- Anonyymi
Jääkö siitä hiilijalanjälki kun niitä vaihdellaan. Menetämmekö maapallon?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657