ovat kihloissa (siitä en oo varma ovatko jo menneet naimisiin) ja ovat ottaneet osaa amazing race 7 -kisaan.
tiesittekö et rob ja amber....
7
1703
Vastaukset
- dude
Rob ja Amber menivat naimisiin pari viikkoa sitten Bahama-saarilla ja haat naytetaan Amerikan televisiossa 24.5
Amazing race 7 paattyi eilen ja miten he parjasivat?? Enpa pilaa iloa......- tihk
Niiden häät onkin varmaan Amerikan suurin mediatapahtuma sitten Janet Jacksonin "rinnanpaljastuksen".
- niit on kaks
siis puuseppä-Rob vai se toinen kieroilija?
- Rupert rules
Meseilin sukulaisen kanssa pari kk sitten. Hän asuu tuolla rapakon takana. Tiesi kertoa, että "Boston Rob" olisi AR:ssä mukana. Ei maininnut Amberia.
- dude
Rupert rules kirjoitti:
Meseilin sukulaisen kanssa pari kk sitten. Hän asuu tuolla rapakon takana. Tiesi kertoa, että "Boston Rob" olisi AR:ssä mukana. Ei maininnut Amberia.
Boston Rob ja Amber olivat molemmat Amazing Race 7:ssa
- all-star
dude kirjoitti:
Boston Rob ja Amber olivat molemmat Amazing Race 7:ssa
Mä haluun nähä niiden hääät!!!!!!! Ne on PAKKO näyttää Suomessaki.... ne on niiiin sulonen pari!
- rudy
all-star kirjoitti:
Mä haluun nähä niiden hääät!!!!!!! Ne on PAKKO näyttää Suomessaki.... ne on niiiin sulonen pari!
sitä amazing racea oo näytetty viel suomes?siis sitä misä rob ja amber on...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820