Paavo Väyrynen on valittu Lapin vaalipiirin kansanedustajaehdokkaaksi, ja näin ollen huumehörhä kepupersu Kärnä joutuu astumaan syrjään hillotolpalta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0a103a4-1df2-45a0-aa78-23bc328f7076
Paavo Väyrynen pakotti huumehörhö Kärnän (ps) pois eduskunnasta
8
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä juttu. Vaalimainoksissa ei tarvita demareitten sylitanssiesityksiä!
- Anonyymi
Pitääkin vaihtaa kirjat vuoden lopussa Lappiin, niin pääsee äänestämään Paavoa.
- Anonyymi
Kärnällä ei ole mitään tekemistä persujen kanssa, koita tajuta vaikka tyhmä ja ruma oletkin - kelan elätti.
Ei Kärnä mikään huumehörhö ole. Itse taidat olla, jos sellaista kuvittelet.
- Anonyymi
"Aivan täysi kako"!!!
- Anonyymi
Selvin päinkö se Kärnä näitä kikkelikuvia lähettelee? Pitäisin sitä vielä huolestuttavampana kuin pienessä hönössä tai pöhnässä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b873256e-909b-4448-b29c-dde341b1f8c2Se on hänen hölmöilyjään, mutta ei varmasti huumeissa tehty. Tunnen sattumoisin Kärnän jo pitkästi yli 10 vuoden ajalta, ollaan otettu yhdessä monet oluetkin, syöty ja vietetty joulutkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144