kuinka paljon haukuttaisiin ja vaadittaisiin eroa jos mies ministeri ryyppäisi nelinkontin ruis rokis ja talutettaisiin taksiin ja jatkot kesärannassa iso liuta tavallisia tuttuja kutsuttuna ja vehkeet heiluen nurmikoilla juosten sekä miesten imuttelu kuvia ottaen.
eipä saarikko varmasti puolustelis kuten nyt tekee kun hallitus kaveri juhlii eikä hassi ym..
pitäisi edes vaikka omassa kodissa jatkot tai mökillä hotellissa mutta että kesärannassa pääministeri pitää jatkojaan kokoajan niin kyllä se menee nyt vaan yli.
kesäranta bileet
Anonyymi
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko tuo ihminen laitettava holhoukseen.
- Anonyymi
Demarit puolustelet kehumalla,kuin kovia ovat ryyppää!
- Anonyymi
Ministereitä laitettu pihalle paljon pienemmästäkin!
- Anonyymi
Marinin kännikala eroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499