Turkin reissulle, kämppä kaveria...?
Lähtö olisi 18,6 ja paluu 25,6
Hotelli Marmariksessa on Halici... ja matkan hinta on 575 e. per nenä...
polttoainelisä 16 e.
Itse voisin maksaa varausmaksun 9 e.
sekä varaukseen kuuluvan,
Parveke Puutarha näkymän lisän 20 e.
Kohde löytyy Aurinkomatkojen esitteestä.
Ja tämä kysymys on voimassa vaan,
YHDEN VUOROKAUDEN, koska varaus on silloin vahvistettava. Eli 12,5
Jos on kiinnostusta, niin ota yhteyttä,
vaikka suoraan postiini, joka on...
tosi-jorma@suomi24.fi
" Löytyiskö Täältä Viikoksi"... ;)))
35
2994
Vastaukset
- jpntar
olet reissuun lähdössä:)))Entä, jos joku nainen lähtisi mukaasi???
- tosi-jorma
niin tässä vähän olen ajatellut... ;)))
Sopii mulle tosi mainiosti... ;))) Hmmm..... ;DDDD
- tosi-jorma
tähän on Anteeksi pyyntö kaikilta... ;))
Että tämä kysymyskseni, on tällä osastolla,
eikä Matkailu osaston puolella, jonne tämä kyllä kuuluisi... ;))- milloinkaan
Turkkiin lähe. Kreikka se on eri toista.
- tosi-jorma
milloinkaan kirjoitti:
Turkkiin lähe. Kreikka se on eri toista.
mutta, nehän maku ja mieltymys kysymyksiä... ;))
Koska, Kreikkakin on mielestäni ihan mukava paikka... ;)) tosi-jorma kirjoitti:
mutta, nehän maku ja mieltymys kysymyksiä... ;))
Koska, Kreikkakin on mielestäni ihan mukava paikka... ;))Lähtishän sitä jos olis loma...mut kun heinäkuussa vasta...:( oon käynyt Turkissa ja voisin kyllä lähtee uudestaan...
- haittaa
kun muutenkin tänne palstalle kirjoittelet ja ollaan jo tutuiksikkin sinut luokiteltu. Mun puolestani kyllä, voit vaikka saada ikäistäsi seuraa:))) Varohan ettei sähköpostiisi tule tungosta:))
- tosi-jorma
tuubi kirjoitti:
Lähtishän sitä jos olis loma...mut kun heinäkuussa vasta...:( oon käynyt Turkissa ja voisin kyllä lähtee uudestaan...
rähmä, no,,, menet sitten heinäkuussa, mutta sillon siellä on tosi helteistä... ;)))
Joten, muista tankata riittävästi... ;DDD - tosi-jorma
haittaa kirjoitti:
kun muutenkin tänne palstalle kirjoittelet ja ollaan jo tutuiksikkin sinut luokiteltu. Mun puolestani kyllä, voit vaikka saada ikäistäsi seuraa:))) Varohan ettei sähköpostiisi tule tungosta:))
ajatuksestasi, katotaan kuinka äijjän käy... ;))
Tuskinpa nyt sentään, ihan niin tulee kuitenkaan käymään, että postiini tungosta tulisi... ;))) tosi-jorma kirjoitti:
rähmä, no,,, menet sitten heinäkuussa, mutta sillon siellä on tosi helteistä... ;)))
Joten, muista tankata riittävästi... ;DDDhotelli? Onko se muutaman kilsan keskustasta, jopa 6-7? Olen ollut kerran hotellissa nimeltä Halici Panorama ;)) Pari viikkoa elo-syyskuun vaihteessa ja oli tosi helle, mutta ihana.. "Ei lämmin luita riko" tavataan sanoa..
Että lieneekö siellä hellettä koko kesän?
Olet vai naisseurassa lähdössä? Noh, en ole mustis, kamuthan ei ole ;))- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
hotelli? Onko se muutaman kilsan keskustasta, jopa 6-7? Olen ollut kerran hotellissa nimeltä Halici Panorama ;)) Pari viikkoa elo-syyskuun vaihteessa ja oli tosi helle, mutta ihana.. "Ei lämmin luita riko" tavataan sanoa..
Että lieneekö siellä hellettä koko kesän?
Olet vai naisseurassa lähdössä? Noh, en ole mustis, kamuthan ei ole ;))se ihan keskustassa oleva hotelli... ;)))
Mutta omistaja on sama, kun hänellä on 8 hotellia siellä... ;)))
Ei riko ei, siksi mä pidänkin siitä... ;)))
Ja koko kesän sitä kestää, viimeeksi siellä käydessäni lämpöisin päivä kesäkuussa oli 43 astetta varjossa...
Niin olen, jos hän vaan pääsee lähtemään... Mikä on avoin vielä tällä hetkellä... ;(
Ei niin, mutta jos hän ei pääse lähtemään, niin lähde sinä sitten... ;)))) - Sani
tosi-jorma kirjoitti:
se ihan keskustassa oleva hotelli... ;)))
Mutta omistaja on sama, kun hänellä on 8 hotellia siellä... ;)))
Ei riko ei, siksi mä pidänkin siitä... ;)))
Ja koko kesän sitä kestää, viimeeksi siellä käydessäni lämpöisin päivä kesäkuussa oli 43 astetta varjossa...
Niin olen, jos hän vaan pääsee lähtemään... Mikä on avoin vielä tällä hetkellä... ;(
Ei niin, mutta jos hän ei pääse lähtemään, niin lähde sinä sitten... ;))))Etten olis jo käyny 'tyrkyllä', jos olis työvuorot sopineet ;)
Ja lomakin vasta aika paljon myöhemmin.. Mutta hyvät on muistot Marmarikselta :) - tosi-jorma
Sani kirjoitti:
Etten olis jo käyny 'tyrkyllä', jos olis työvuorot sopineet ;)
Ja lomakin vasta aika paljon myöhemmin.. Mutta hyvät on muistot Marmarikselta :)tohon mun on vaikee sanoa mitään, kun en osaa ajatella toisten puolesta, mutta saahan niitä työvuoroja vaihdettua... ;))
Ai jaa, mäkin olisin pitänyt vähän myöhemmin, mutta ei käynnyt mun tuurauksien takia...
Niin on minullakin, ja lisää olis tulossa, yksin taikka kaksin... ;)))
- Siru2
Säähän lupasit viime reissusi jälkeen, että pakkaat mut seuraavalla kerralla matkalaukkuus!
Vai koskiko se vaan Thaimaata?
Matkalaukus matkustaminen ois halvempaakin:)
Joo, Turkis oon ollut muutaman kerran: pyyhin sen pois mun maailmankartalta. Reissu oli katastrofi. Olin siellä silloin maanjäristyksen aikaan. Tosin en lähellä, mutta vaikutukset yltyi kohteeseemme asti.- tosi-jorma
että, niin lupasinkin... ;))
Ei ku sitä, sitä, sitä... et sä tulet mukaan siel laukussa, lähen mä minne vaan... ;DDD
Totta, mut olis se kyl vähän ahtaampaakin... ;DD
No voi harmi, sitten mun pitää pakata laukku ihan oikeesti... ;))
Mut ei siel sillon ole järissy, ku mä olen siellä ne muutamat kerrat käynnyt... ;)) Ja, tuskin nytkään niin tulee tapahtumaan... Toivottavasti ainakaan... - Siru2
tosi-jorma kirjoitti:
että, niin lupasinkin... ;))
Ei ku sitä, sitä, sitä... et sä tulet mukaan siel laukussa, lähen mä minne vaan... ;DDD
Totta, mut olis se kyl vähän ahtaampaakin... ;DD
No voi harmi, sitten mun pitää pakata laukku ihan oikeesti... ;))
Mut ei siel sillon ole järissy, ku mä olen siellä ne muutamat kerrat käynnyt... ;)) Ja, tuskin nytkään niin tulee tapahtumaan... Toivottavasti ainakaan...Kato, kun et vielä tiedä, millasen matkakumppanin saat: siinä voi Turkin tanner
alkaa tömistä:)
Ei maar, kyllä kaikki menee varmaan kivasti. Toivottavasti saat seuralaisen.
P.s. Miten muuten levätään nöyrästi? - tosi-jorma
Siru2 kirjoitti:
Kato, kun et vielä tiedä, millasen matkakumppanin saat: siinä voi Turkin tanner
alkaa tömistä:)
Ei maar, kyllä kaikki menee varmaan kivasti. Toivottavasti saat seuralaisen.
P.s. Miten muuten levätään nöyrästi?koska, asiastahan oli jo sovittu... ;)))
Että, sä lähet siellä laukussani mukaan jo muutenkin... ;)))
Mutta jos niin muikeesti käy, ni tömistellään sitten porukalla... ;DD Hmmmm....
Niin menee ja meneekin, koska vaisto sanoo niin... ;))
Sitä minäkin toivon, mutta onha tässä vielä huomiseen ilta-päivään aikaa.... ;)))
Sillee että, menee omasta halusta ajoissa lepäämään, ilman ylimääräisiä huurteisia... - tosi-jorma
tosi-jorma kirjoitti:
koska, asiastahan oli jo sovittu... ;)))
Että, sä lähet siellä laukussani mukaan jo muutenkin... ;)))
Mutta jos niin muikeesti käy, ni tömistellään sitten porukalla... ;DD Hmmmm....
Niin menee ja meneekin, koska vaisto sanoo niin... ;))
Sitä minäkin toivon, mutta onha tässä vielä huomiseen ilta-päivään aikaa.... ;)))
Sillee että, menee omasta halusta ajoissa lepäämään, ilman ylimääräisiä huurteisia...Hmmmm.... ;))))) Kai sä tiiät... ;))))))
- Siru2
tosi-jorma kirjoitti:
Hmmmm.... ;))))) Kai sä tiiät... ;))))))
Joo, enköhän mää tiiä, mitä tarkotat:)
Mitäs meinaat tehdä, ellet saa matkaseuraa?
Peruuntuuko sunkin reissu sit? Toivottavasti ei.
Ois se kyllä ihana pitkästä aikaa päästä lomalle. Ennen kävin väh. kerran vuodessa Kreikassa, mutta jotenkin toi lomapkko on ollut sen verran tyhjä viime aikoina, ettei oo voinut kuin haaveilla.
Toisaalta, oikeestaan mua kiinnostaa tällä hetkellä hirveesti kierrellä Suomea. Telttaretkiä ja silleen: jäämeren rannalle pitäis päästä. Eiköhän se tänä kesänä onnistu. - tosi-jorma
Siru2 kirjoitti:
Joo, enköhän mää tiiä, mitä tarkotat:)
Mitäs meinaat tehdä, ellet saa matkaseuraa?
Peruuntuuko sunkin reissu sit? Toivottavasti ei.
Ois se kyllä ihana pitkästä aikaa päästä lomalle. Ennen kävin väh. kerran vuodessa Kreikassa, mutta jotenkin toi lomapkko on ollut sen verran tyhjä viime aikoina, ettei oo voinut kuin haaveilla.
Toisaalta, oikeestaan mua kiinnostaa tällä hetkellä hirveesti kierrellä Suomea. Telttaretkiä ja silleen: jäämeren rannalle pitäis päästä. Eiköhän se tänä kesänä onnistu.sitähän minäkin... ;)))
Ei peruunnu, koska lähden sitten itekseni, ihan niinku viime vuonnakin... ;)))
Kyllä, se on mukavaa lomailua, kun arki unohtuu täysin, vaikka eihän tästä pitkästi ole, kun siellä Dommareissa kävin just arjen hukkaamassa. ;))
Niin muakin kiinnostais, kun tietäis etukäteen että ei satais sillä reissulla... varsinkaan telttaillessa... Toivotaan niin, että onnistuu ja onnistuuhan se... ;))) - Siru2
tosi-jorma kirjoitti:
sitähän minäkin... ;)))
Ei peruunnu, koska lähden sitten itekseni, ihan niinku viime vuonnakin... ;)))
Kyllä, se on mukavaa lomailua, kun arki unohtuu täysin, vaikka eihän tästä pitkästi ole, kun siellä Dommareissa kävin just arjen hukkaamassa. ;))
Niin muakin kiinnostais, kun tietäis etukäteen että ei satais sillä reissulla... varsinkaan telttaillessa... Toivotaan niin, että onnistuu ja onnistuuhan se... ;)))Kato sateen kiva puoli on se, että on suihku! Ei tartte pulikoida esim. kylmäs koskes, niinkuin yhellä reissulla. Kalakin syö kivasti sadekeleillä - tai siinä sateen jälkeen. Ja sithän on hyvä syy muhia telas. Ja.. sateessahan on paljon hyviä puolia! Eikä oo itikoita sateella:)
Joo, no nyt kun kaikki tietää, että Turkin matka on sun jokavuotinen tapa, niin kaikki alkaa säästään, eikä ens vuonna 2 hengen huone riitä:) - tosi-jorma
Siru2 kirjoitti:
Kato sateen kiva puoli on se, että on suihku! Ei tartte pulikoida esim. kylmäs koskes, niinkuin yhellä reissulla. Kalakin syö kivasti sadekeleillä - tai siinä sateen jälkeen. Ja sithän on hyvä syy muhia telas. Ja.. sateessahan on paljon hyviä puolia! Eikä oo itikoita sateella:)
Joo, no nyt kun kaikki tietää, että Turkin matka on sun jokavuotinen tapa, niin kaikki alkaa säästään, eikä ens vuonna 2 hengen huone riitä:)eihän sitä ilman voi olla... ;) Vaikka rännin allakin, jos pakko olis... ;D
Ja olen mäkin koskessa aamu pesulla käynnyt ja hyvä herätys olikin, ku oli niin pirun kylmää vettä siinä... ;)) Totta, mikäs sen mukavempaa Hmmm... sateen pitämistä oliskaan... ;))) Se on muuten kumma juttu, että miten ne sillon onkin syönnillään... ;)
Ei kai nyt, enhän mä mitään
seiväs-matkoja sentään harrasta... ;D
Vaikka vapaa vielä olenkin... ;))))
- PalNia
Kas kun et mitään kaupunkikohdetta valinnut lomareissusi kohteeksi.;))Vai varmistitko jostain että juuri tuo viikko on meillä sateinen ja kylmä.;))
Taidatkin kuulua perinteiseen *auringonpalvoja* turistiryhmään, joka makoilee päivät auringossa ja kurnuttaa illat&yöt korva suussa jossain kovaäänisessä diskomalaitoksessa.;))))- tosi-jorma
En nyt ihan vielä, mutta kyllä se kaupunkikohdekkin vaihtoehtona eteeni tulee vielä... ;))
Niin vähän enteilen, mikäli sää on samanlainen ku viime vuonna... Eli se sateinen...
Jaa,a laitoit aika pahan... ;))
Mutta kyllä mä auringosta tykkään... ;))
Ja, loppu onkin aina seurasta kiinni, missä sitä ollaan riekkumassa... ;DDD
Vai, ollaanko sitä vaan nöyrästi lepäämässä... ;))))
Hmmmm... ;))))) - PalNia
tosi-jorma kirjoitti:
En nyt ihan vielä, mutta kyllä se kaupunkikohdekkin vaihtoehtona eteeni tulee vielä... ;))
Niin vähän enteilen, mikäli sää on samanlainen ku viime vuonna... Eli se sateinen...
Jaa,a laitoit aika pahan... ;))
Mutta kyllä mä auringosta tykkään... ;))
Ja, loppu onkin aina seurasta kiinni, missä sitä ollaan riekkumassa... ;DDD
Vai, ollaanko sitä vaan nöyrästi lepäämässä... ;))))
Hmmmm... ;)))))En ole kuunnellut sammakkoennustuksia kesälle, kuinka ja missä satelee, aurinko paistaa.;)) Takuuaurinkoa saat valitsemassa kohteessasi, siitä olen ihan varma. Minun ei auta saada liikaa aurinkoa (tylsistyn), sillä tekisin matkastasi kurjan ja ankean.;))) Joutuisit hoitamaan ja passaamaan enkä koskaan antaisi itselleni anteeksi, kuinka pilasin kauan odotetun lomasi.;)))
Oletko kokeillut *riippuliitolentoa* millään matkallasi? Suosittelen ellet poe korkean paikan kammoa.;)) - tosi-jorma
PalNia kirjoitti:
En ole kuunnellut sammakkoennustuksia kesälle, kuinka ja missä satelee, aurinko paistaa.;)) Takuuaurinkoa saat valitsemassa kohteessasi, siitä olen ihan varma. Minun ei auta saada liikaa aurinkoa (tylsistyn), sillä tekisin matkastasi kurjan ja ankean.;))) Joutuisit hoitamaan ja passaamaan enkä koskaan antaisi itselleni anteeksi, kuinka pilasin kauan odotetun lomasi.;)))
Oletko kokeillut *riippuliitolentoa* millään matkallasi? Suosittelen ellet poe korkean paikan kammoa.;))ihan vielä hei... ;)))
En minäkään, siksi sinne haluankin, kun tietää suht varmasti ettei siellä sada... ;)))
Tosin, voihan sitä poikkeuksia sattua sielläkin... ;(
Voi harmi, jos se sen tekee, koska sitten olis varmaan tylsää molemmilla... ;(
Ja vielä passaamaankin, huh, vaikka olen sitä kyllä joskus tehnytkin,,,, Kun, olin hetken aikaa tossun alla... ;((
Olen kokeillut ja kastettukkin sellasella reissulla... ;)))
- Mäti-Arska
Nii...onnea reissulles!
Taisit välttää tuon lafkan reissut??!!
Mie lähtisin muuten,mutten matkusta miesten kaa...
Hyvää lomaa!!
T:Alanian Arska...sinne jäi tytöt itkemään..- tosi-jorma
Kiitos, sitä aina tarvitaan muuten, kun siellä Dominikaani... reissulla varastivat parit ketjut kaulasta... ;((
Niin tein, koska en ole koskaan käyttänyt sitä lafkaa...
Ja, siksi se varmaan konkkaan menikin... ;DDD
Kiitti Arska...
Mä menen sitten paikkaamaan tilanteen, jonka sinne jätit, mutta naapuri kaupungin puolelle... ;)) - Mäti-Arska-
tosi-jorma kirjoitti:
Kiitos, sitä aina tarvitaan muuten, kun siellä Dominikaani... reissulla varastivat parit ketjut kaulasta... ;((
Niin tein, koska en ole koskaan käyttänyt sitä lafkaa...
Ja, siksi se varmaan konkkaan menikin... ;DDD
Kiitti Arska...
Mä menen sitten paikkaamaan tilanteen, jonka sinne jätit, mutta naapuri kaupungin puolelle... ;))No hyvä homma!
Harmi että tuommoista vielä tapahtuu nykyään?
Tai nykyään ja nykyään...paskanmarjat...sutkit ei tästä pallosta lopu...
Kuuntelehan muuten niitä "torni"-jodlaajia tarkalla korvalla...opetin niille muutaman yksinkertasen jodlauksen siinä joutessani viimeksi!
Jos huutelevat "nunnuka nunnuka lailailaita rukkoiksen sekkaan..öhöm....niin syyllisen löydät täältä..
Nyt nukkumaan...jäi vilimi kesken!!
Arska - tosi-jorma
Mäti-Arska- kirjoitti:
No hyvä homma!
Harmi että tuommoista vielä tapahtuu nykyään?
Tai nykyään ja nykyään...paskanmarjat...sutkit ei tästä pallosta lopu...
Kuuntelehan muuten niitä "torni"-jodlaajia tarkalla korvalla...opetin niille muutaman yksinkertasen jodlauksen siinä joutessani viimeksi!
Jos huutelevat "nunnuka nunnuka lailailaita rukkoiksen sekkaan..öhöm....niin syyllisen löydät täältä..
Nyt nukkumaan...jäi vilimi kesken!!
ArskaKoska kuulin tänään matkatoimistossa käydessäni,
tosi ikäviä tapauksia asiasta... ;(
Toi on suoraa puhetta ja pitää paikkansa...
Täytyy kuunnella, vaikka ei sellasta tornia muistaakseni ihan hotellin lähellä olekkaan...
Selvä juttu, mistäs muualta... ;DDD
Teeppäs se, ni mun ei tarvitse... ;))
Vaikka töihin tänään vielä menenkin...
- tosi-jorma
Kaikille ajatuksista ja kiinnostuksesta... ;))))))
Ja muuten, se kämppä kaveri löytyi... ;)))))- PalNia
Piti kysymän kun tänään on 13 ja perjantai.....kuinka seuranhaussa kävi!
Hienoa että sait etsimäsi seuralaisen.;))) Matkalta palattuasi vaadimme sinulta jonkinlaista *matkapäiväkirjaa*. Jotain pientä saat sentään sensuroida.;))) - tosi-jorma
PalNia kirjoitti:
Piti kysymän kun tänään on 13 ja perjantai.....kuinka seuranhaussa kävi!
Hienoa että sait etsimäsi seuralaisen.;))) Matkalta palattuasi vaadimme sinulta jonkinlaista *matkapäiväkirjaa*. Jotain pientä saat sentään sensuroida.;)))Totta, joten olehan varovainen... ;)))
Juu sain, vaikka hän vielä vähän miettiikin, mutta lähinnä sitä, että pääseekö varmuudella lähtemään... Jollei sitten tämä 13 päivä merkitse just sitä, ettei hän pääse lähtemään... ;((
Vai että vielä, matkapäivä kirjaa pitäs pitää... ;DD
Saatan mä jotakin kertoa, mutta suurin osa menee kuitenkin sensuroinnin puolelle... ))))) - PalNia
tosi-jorma kirjoitti:
Totta, joten olehan varovainen... ;)))
Juu sain, vaikka hän vielä vähän miettiikin, mutta lähinnä sitä, että pääseekö varmuudella lähtemään... Jollei sitten tämä 13 päivä merkitse just sitä, ettei hän pääse lähtemään... ;((
Vai että vielä, matkapäivä kirjaa pitäs pitää... ;DD
Saatan mä jotakin kertoa, mutta suurin osa menee kuitenkin sensuroinnin puolelle... )))))Eiköhän ystäväsi saa varmistettua lähtönsä mukaasi, koska vihreää valoa on sinulle arvannut näyttää.;))Etkä saa olla tälle päivälle noin taikauskoinen..... hyvin kaikki menee.
Mieliinpainuva matkasta ainakin tulee(takuuvarma), joten et muunlaista *päiväkirjaa* tarvitsekaan.;)) - tosi-jorma
PalNia kirjoitti:
Eiköhän ystäväsi saa varmistettua lähtönsä mukaasi, koska vihreää valoa on sinulle arvannut näyttää.;))Etkä saa olla tälle päivälle noin taikauskoinen..... hyvin kaikki menee.
Mieliinpainuva matkasta ainakin tulee(takuuvarma), joten et muunlaista *päiväkirjaa* tarvitsekaan.;))Vaikka, täyttä varmuutta ei lähdöstä olekkan harmikseni...
Mä kuitenkin olen, koska aavistukseni sanoo niin... ;((( Vaikka toisin itse toivonkin... ;))
Totta, niin tulisikin, eikä muuta tarvitsisikaan tulla... ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154