Onko niistä edes jotakin terveyshyötyä?
Yleensä pullossa 15-25% tuorepuristettua inkivääriä, loput sitruuna tai omenamehua tai molempia.
Inkiväärishotti
2
359
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että jos niissä on sokeria, ja lisäaineita, niin onko enää terveellistä. Miksei ostaisi tuoretta luomuinkivääriä ja siitä itse tekisi vaikka shotteja mehulingolla, tai pureskelisi kuorittuna tuoreena sellaisena, kuten tämän kirjoittaja. Oppinut tykkäämään tuoreen inkiväärin raa´asta mausta ja kun se yhdistyy ajatuksissa terveysvaikutuksiin, on se miellyttävä maku.
- Anonyymi
Tuoretta inkivääriä sentin pätkä raastettuna ,hunajaa ja kuumaa vettä mukiin ,hauduta hetki ja juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351