Vieläkö koulun pihassa vilauttelijat pyörii hyryllä😁
Vilauttelijat
11
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Suome Eduskunnassa on tämän vaalikauden loppuun YKSI vihreä paksujen reisien esittelijä, kaksi tukkia ja viälä salakuvattu, Mulla on metsässä komeampia lahopuita,joita saa kuvata luvalla.
- Anonyymi
Eläppä ivaa Annelia, pysyy hyvin pystyssä kun on vankat jalat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläppä ivaa Annelia, pysyy hyvin pystyssä kun on vankat jalat.
Annelin reisipoimujen välistä ei vilaha mittään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annelin reisipoimujen välistä ei vilaha mittään.
Musta aurinko nousee!
- Anonyymi
Jos oikein tarkkaan stalkkaa, S-Maarketissa voi nähdä kamelinvarpaan legginssin haarukassa.
- Anonyymi
Miehillä vai naisilla?
- Anonyymi
Pervo
- Anonyymi
Poron kopara se on eikä mikään kamelin varvas
- Anonyymi
Tässä maakunassa on sellainen syvä joki meininki.
- Anonyymi
Vain banjon soittotaito puuttuu, muuten kyllä.
- Anonyymi
Etupylly on siistimpi nimitys kamelin varpaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728