Pitkä esinahka on yleisin

Anonyymi

Olen sattumoisin katsonut kolme-neljä telkkarista tulevaa Naked Attraction lähetystä. Jos niistä jotain voisi päätellä, niin lyhyitä ja leikattuja esinahkoja on todella vähän. Luulisin, että lyhyt olisi sellainen josssa esinahka rullautuu terskan taakse, pitkä voisi olla se, että esinahka peittää terskan lähes kokonaan jättäen pienen kusiaukon ja ylipitkä jättää esinahkaa myös terskan eteen. Uskonnon vuoksi osalta kai esinahka leikataan ja pienenä pois. Teen pienen gallupkyselyn. Mikllainen sulla on. Iän myötä esinahkakin varmaan muuttuu joten mikä ikäsi nyt on.
Itse olen 15 v ja mulla on ylipitkä.

6

2277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla itsellä on siten, että esinahka on suunnilleen terskan puolessa välissä, jos näin voisin sanoa. Oon itse kanssa 15 v. jäbä. Miten tota sulla se niinkun on ylipitkä tai minkälainen sulla se siis on? Kiva, kun jollain muullakin on vähän samoja ongelmia mitä jakaa, oon ite kanssa miettinyt omaani aina välillä :)

• Anonyymi

Mun esari leikattu kun olin 13v. Oli niin tiukka

• Anonyymi

Juu. mun esinahka on vähän yli terskan ja vähän rytyssä, mutta liukuu hyvin päältä pois kun se tulee työasentoon. Velttona jotain 9-10 cm ja kovana 16-17 senttiä kiimaata riippuen.

• Anonyymi

Onks sulla tänään stondannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sulla tänään stondannut?

sä taidat olla joku vanha fabu, kun tollasii kyselet.
        Kyllähän ton ikäsillä stondaa joka päivä ja useinkin vielä...

• Anonyymi

Itsellä oli murrosiän alussa pieni penis löysänä joku 7cm ja jäykkänä 13cm ja esi nahka oli vähän liian pitkä ja kireä oli isoja ongelmia runkatessa. Nykyään kun murros ikä on hiljattain loppunut ja penisksen koko on lähes tuplaantunut ja runkkaamis kertoja on satoja kertoja takana ja pano kertoja kymmenisen niin esi nahka ei oo niin kireä eikä läheskään niin pitkä.

• Anonyymi

Puoliksi terska näkyvissä aina. Ollut näin murrpsiän alusta asti.

• Anonyymi

se että terska on näyvissä kokonaan tai osittain ei ole normaalia ja aiheuttaa paljon erilaisia ongelmia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33