Minkälainen paikka Hennala ja erityisesti Kansakoulukatu on asuinalueena? Minkälaista porukkaa asuu? Ennen Kansakoulukadulla on asunut paljon puliukkoja ja juoppoja ym. Onko edelleen sama meininki?
Hennala asuinalueena
8
1525
Vastaukset
- Anonyymi
Puistokemistejä joka nurkassa. Hengailevat siinä keijupuistossa s-marketin nurkilla jne.
- Anonyymi
Paska paikka asua. Meno on yhtä hurjaa kuin ennenkin! Pahenee Keijupuistoa kohden...
- Anonyymi
Lahden taloilla on paljon sillä alueella taloja. Vaikuttaa varmasti asiaan!
- Anonyymi
Ei mitenkään kivaa Lahden talot.Jollain avain kumminkin sinun asuntoon.Käy varkaita siellä.Myydään huumeita tehdään rikoksia kaikki varastetaan mikä vähänkin arvokasta.En muuta enään ikinä Lahden talot käyttää asemaa väärin.
- Anonyymi
Et ole ensimmäinen, jonka asuntoon tullaan "palautetuilla avaimilla". Et voi luottaa mihinkään. Turvattomuus on yksi iso ongelma siellä, jota eivät ole pystyneet korjaamaan. Laittakaa kamerat kuvaamaan, saatte todistusaineistoa poliisia varten.
Jos vain mahdollista, älkää muuttako ollenkaan Lahden taloille. Itse siellä asuin aikoinaan ja yhtä helvettiä oli! - Anonyymi
"Lahden talot käyttää asemaa väärin". Täysin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ensimmäinen, jonka asuntoon tullaan "palautetuilla avaimilla". Et voi luottaa mihinkään. Turvattomuus on yksi iso ongelma siellä, jota eivät ole pystyneet korjaamaan. Laittakaa kamerat kuvaamaan, saatte todistusaineistoa poliisia varten.
Jos vain mahdollista, älkää muuttako ollenkaan Lahden taloille. Itse siellä asuin aikoinaan ja yhtä helvettiä oli!Niin totta, mun asuntoon tuli keskellä yötä vieras mieshenkilö näillä "palautetuilla avaimilla". Sain elinikäiset traumat! Lahden talot vaan totes, et oon nähnyt painajaista.
Lahden talot on P E R S E E S T Ä!!!
- Anonyymi
Onko kukaan tavannut hennalan alueella 20-25-vuotiasta naista, jolla on jackrusselinterrieri, tai sitä hyvin paljon muistuttava koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850