haluaisin tomi metsäkedon tahdon tanssia kanssasi sanat... en ole löytänyt mistään...
tahdon tanssia kanssasi
4
4498
Vastaukset
- Janna
Enpä löytänyt minäkään. Yritin etsi Googlesta, mutta ei löytynyt :(
- Poitsu86
Niin mäkin, itken ja kuuntelen tätä biisiä loppumattomalta kasetilta. :(
- RumaP0ika_
Poitsu86 kirjoitti:
Niin mäkin, itken ja kuuntelen tätä biisiä loppumattomalta kasetilta. :(
Tahdon tanssia kanssasi valsin suuressa salissa, kristalli kruunujen alla, kiihkosta hehkuvana,Lentää kiiltävän parketin halki kuin ei jalkoja olisikaan, antaa viulujen viedä kauas, jonnekkin, jonnekkin vaan.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi, tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien, käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä, kulkureiden kuppilassa jossa ei hätkähdetä. Työntää syrjään ne virttyneet tuolit painaa suullesi suudelman, kieltää mielestä kaiken synkän,pahan ja pelottavan.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi. Tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien. Käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi valsin suuressa salissa.Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä.Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi. Tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien. Käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi, tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien, käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en. - kaipaus_
RumaP0ika_ kirjoitti:
Tahdon tanssia kanssasi valsin suuressa salissa, kristalli kruunujen alla, kiihkosta hehkuvana,Lentää kiiltävän parketin halki kuin ei jalkoja olisikaan, antaa viulujen viedä kauas, jonnekkin, jonnekkin vaan.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi, tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien, käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä, kulkureiden kuppilassa jossa ei hätkähdetä. Työntää syrjään ne virttyneet tuolit painaa suullesi suudelman, kieltää mielestä kaiken synkän,pahan ja pelottavan.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi. Tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien. Käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi valsin suuressa salissa.Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä.Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi. Tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien. Käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.
Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi, tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi, tahdon tanssia kanssasi aina poikki pitkien vuosien, käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.Tämä on niin ihana kappale. Ei voi olla itkemättä. Kiitos kun olit jaksanut tämän laulun sanat kirjoittaa. Itkin juuri tätä elämääni eräänä iltana..olin ollut vakavasti sairaan lapseni luona useita tunteja..menin sitten kahvioon omien ajatusteni kanssa... Mutta siellä soikin juuri tänä laulu radiosta..ja minun oli lähdettävä itkien pois. En kestänyt...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329