Sydämen kutsumus tv-sarja palaa uusin jaksoin - Tästä lähdetään liikkeelle!

26

5287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä oo tuttu sarja, mutta vaikuttaa kiinnostavalta.

• Anonyymi

Ei tuttu sarja,itse tykkään brittisarjoista, Italialaisista, esim.ihana Elisa. Myös nuo minisarjan välillä tosi hyviä,just (kaikki hänen salaisuutensa) Australialainen hyytävä pätkä.

• Anonyymi

Jo silloin, kun Antti Rinne nimesi seuraajansa, Marinin, mietiskelin että kyllä nyt koukataan syvältä, todella syvältä.
      Oli edesvastuuton teko.
      Ja nyt se vahva epäilykseni on toteutunut.
      Tämä ei ole jälkiviisautta.
      Varoittelin jo silloin SDP:n puolueen johtajia.
      Minulle naurettiin, että olen vain hösähtänyt setämies.

• Anonyymi

Ihana sarja, vanhanaikaista elämää kaukana kaikesta. Sarja on "siisti", ei rumaa kieltä eikä härskiä toimintaa. Romantikon lempparisarjoja.

• Anonyymi

Aivan ihanaa !

• Anonyymi

Olen joskus katsonut. Mutta vaikuttaa jotenkin kiiltokuvamaiselta ja taustalla oleva uskonnollinen agenda vähän häiritsee.

Oletteko huomanneet: Asuvat jossakin korvessa Jumalan selän takana, mutta kaikilla viimeisen päälle hienot ja siistit vaatteet. Talot päällepäin suurinpiirtein hirsimökkejä, mutta sisustus kuin palatseissa.

• Anonyymi

Sarjassa on todellakin vähän epäuskottavaa romantisointia.
        Kuitenkin hyvä siitä että ei kiroilla eikä muutenkaan rietastella.
        Tämä raskas aika vaatii välillä vähän hömppää.
        Kauniita vaatteita naisilla.Varsinkin puserot olisi täysin siirrettävissä tähän päivään.Toivottavasti jokin sùunnittelija nappaisi vinkkejä.

• Anonyymi

Ei varmaankaan ole tarkoitettu historialliseksi kuvaukseksi jostakin ajasta tai paikasta. Sarja on hyvä vastakohta murha-, rikos-, jännitys- ja kauhusarjoille joita tulee joka kanavalta useita, niistä ei kaikki tykkää.

• Anonyymi

Vaatteet, hiukset jne. ei vastaa muka kuvaamaansa aikakautta. Juoni ällöttävän sokerinen. Mutta jos jos tällaista kaipaa, katsokoon ihan rauhassa! Miksei ole voitu tehdä aidosti tuon ajan mukaista lavastusta, pukuja, kampauksia jne.? Samalla kun tehdään. Mutta oliko tässä nyt mukana sen Pieni talo preerialla -isukin poika, siis tekijätiimissä...siksi tuo sokerisuus

• Anonyymi

Aika hyvä on. Huono niille jotka tykkää katsella tissejä ja perseitä tyhmissä tosi tv ohjelmissa.

• Anonyymi

Paskaa tuutin täydeltä,uusintoja uusintojen perään ja tästä meiltä otetaan tv maksu.

• Anonyymi

Ei nykyään enää ole mitään TV-maksuja. Ja nuo ovat ko. sarjan uusia jaksoja.

• Anonyymi

Elämän helppous ja yltäkylläisyys paistaa tuossakin sarjassa läpi....Kun kaikki kulkevat päivät pitkät tärkätyn puhtaisaa vaatteiseissa tekemättä juurikaan mitään...

• Anonyymi

Katsoin ne ihan ensimmäiset sarjan jaksot ja tykkäsinkin.
      Sitten ne jatkojaksot alkoivat tuntua siirappimaisiksi kaunistetuilta ja liian sieväksi siistityiltä, sekä ihmiset että ne kulissit.
      Mutta saataanpa tuota sarjaa syyssateilla joutessani vilkuilla vieläkin.

• Anonyymi

Vaikka tuossa aikaisemmin vähän sarjaa arvostelinkin, voin silti sanoa, että kyllä sieltä lootasta tulee pahempaa ja turhempaakin.

• Anonyymi

Aivan liian imelä minun makuuni.

• Anonyymi

Sannannanna on hullu.
      Hoitoon. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Onko hän jokin hahmo tässä sarjassa?

• Anonyymi

Sydämmen valtiaat.Sydämmen aialla.Liekehtivät sydämmet.
      Sydämmet.Sydämmen kutsumus.Onnelliset sydämmet.
      Mitä vielä,samaa tuubaa eri nimillä.

• Anonyymi

Kuka tykkää mistäkin. Mun mielestä tää on todella huono sarja jota ei vaan pysty katsomaan.

• Anonyymi

On kyllä imelä. Kellään ei ole karvakaan vinossa ja kaikki on niin sievisteltyä. Eniten ärsyttää sen päähahmon teennäinen hymy. En kato enää.

• Anonyymi

Mutta tämä on kai eräänlainen uskissarja. Joten suurin osa henkilöistä hymyilee kuin aivotärähdyksen saanut nunna... :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60