venäläiset ovat tehneet kyselyitä yksityisiltä maanomistajilta, lentokentän ympäristöstä olevista pienistäkin maakiinteistöistä.
venäläisten maakaupat menkijärvellä.
9
762
Vastaukset
- Anonyymi
tuntematon taho bulvaanin välityksellä tiedusteli, halukkuutta myydä haimarista omistamani 1.2ha metsäalue.
- Anonyymi
jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.
minulle sanottiin kysyessäni ostajan nimeä, mies vastasi puhelimessa ostaja on maksaja.
- Anonyymi
Kun on kyse Alajärvestä, kiljuenhan sitä myydään itänaapurille.
- Anonyymi
kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.
venäjä tarvitsee menkijärven kenttää, maahanlaskujoukkojaan varten.
- Anonyymi
ja vielä halutaan opiskelijoita venäjältä, jos erikoisopetaatio tulee niin venäjän sabotöörit on jo täällä valmiina, ei kauan mene kun möksyn sähköasema on räjäytetty
- Anonyymi
ja eteläsuomessa tulee paleltumiskuolemia.
- Anonyymi
Saattaa olla totta tuleva räjäytys. Voidaan räjäyttää ensi talvena. Odotellaan. Viisumi kielto heti voimaan. Ja seuranta maassa oleville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635