Äänestäkää Kokoomusta , saadaan köyhät kyykkyyn, ja johtajille bonukset.
Äänestäkää
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä vitsi mutta toisaalta jos rehellisiä ollaan niin ei ainakaan mua oo kokomus koskaan tuhonnuyt, mutta ymmärrän kyllä että tarkoitit tän vitsillä.
- Anonyymi
Vasemmisto tietää että 90% heidän kannatuksesta tulee sosiaaliturvan piirissä olevilta, joten heillä on motiivi myöskin pitää kansa sellaisena.
- Anonyymi
eiköhän vasemmisto aja niidenkin oikeuksia jotka heikommille eväille jäävät. nyt taivastellaan kun hallitus tekee velkaa - huomioiden siis ne kyykyssä olijat, tavikset ja pienipalkkaiset työtä tekevät jotka tuovat kortensa kekoon vähäisemällä tai pienelläkin osaamisellaan . Katsos kun sitä ei sopisi julkistaa ääneen - köyhyyttä kansassa vaan se sitten mieleen on kaikille niille jotka loppujen lopuksi ei tiedä todellisuudesta mistään mitään koska aina kultiksella ammennettu ja hyvinvointi räkänokkia olleet lapsuudestaan asti- ole kokoomus- kokomusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814