Lintharjun liikuntakeskuksen parkissa ladataan sähköä surutta ilmaiseksi.
Kaupungin muissa kiinteistöissä auton lämmitykseen käytettävästä sähköstä joutuu ainakin kuukausimaksun.maksamaan ympäri vuoden. Olen kuullut ettei myöskään sisätilalämmittimiä saisi käyttää joka johtaa siihen että autoa pitää käyttää pidemmän aikaa tyhjäkäynnillä ettei ikkunat huurtuisi, ainoastaanvarakkailla on varaa ajaa autoilla joissa on Webastot yms. Polttoainekäyttöiset lämmittimet.
Sähkis kuskit naureskelevat köyhille, ostakaa sähkis niin maailma pelastuu. Köyhä älä kitise vaan kävele.
Suonenjoen kaupunki lahjoittaa sähköä rikkaille
Anonyymi
4
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn, kävelkee . Rahhoo on !
- Anonyymi
Tulis se lidli niin sais ladata ilmaiseksi. Eiku
- Anonyymi
Ottaa siitä ankean harmaasta corolla vm 1994 konetilasta generaattorin pois kokonaan..Ajaa akulla vie laturiin uimahallin pihaa. päiväksi.. Olet trendikäs 300e autollasi...Töpseli voi olla erilainen...Mutta jätä kosla siihen kuitenkin!!!
- Anonyymi
Rahamiehet ei lataa eikä hehkuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657