Australian Kansallisarkistossa ( National Archives of Australia ) on nykyisin tuhansia julkisia ufoihin liittyviä asiakirjoja.
Näistä ilmenee mm. että Woomerassa ( Weapons Research Establishment ) on toiminut ryhmä joka on tutkinut ufoja ja jonka nimi oli S.T.A.R.S. ( Scientific, Technical and Astronomical Research Society ).Asiakirjoista ilmenee myös että jopa viranomaisten keskuudessa oli epäselvää oliko mainittu ryhmä virallinen tai ei.
Allaolevassa linkissä on 69-sivuinen luettelo näistä asiakirjoista.
https://recordsearch.naa.gov.au/SearchNRetrieve/Interface/ListingReports/ItemsListing.asp
Australian ufoarkistot
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko tarkistaa linkin. Tuo on väärä.
- Anonyymi
Olen totaalisesti kyllästynyt taivaalla lentäviin ufoihin.
Eikö 80 vuodessa ole saatu yhtään ufoa tutkittavaksi tiedemiehille.- Anonyymi
Mitä se todistaa? Heidän ylivoimansa ja sinun tietämättömyytesi.
- Anonyymi
Valitettavasti tuokaan linkki ei vie mihinkään tietokantaan.
Löytyyköhän vastaavaa tietokantaa toista reittiä?
Näyttää siltä että tuo linkki on voimassa vain tietyn ajan.
Toinen mahdollisuus on mennä tietokantaan National Archives of Australian pääsivun kautta ja laittaa hakusanaksi "UFO".:
https://www.naa.gov.au/Tai klikkaa vanhentuneen linkin sanaa "Guest".
- Anonyymi
Kiitos kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773