Oli se vaan silmiä hivelevä näky Suonenjoen terveysasemalla pe2.9 nähdä nuori tummahiuksinen naisenalku mustamaski naamalla... lähinnä aivan jumalattoman hyvä peppu mustissa legginseissä :) Valehtelematta varmaan kaunein mitä nähnyt... kummasti piristi päivää... :)
Unelma runko!
10
1613
Vastaukset
- Anonyymi
Unelmarunko on myös k marketin kassatytöllä! Olen ihastunut hänen pitkiin ripsiin...
- Anonyymi
Niitä saa muutamalla eurolla nettikaupasta. Osta semmoset, ja laita ne lompakkoosi ja katsele aina kun tekee mieli. Siis matkaripset. Osta toiset kotiripsiksi.
- Anonyymi
Oot hanibööö
- Anonyymi
Siis homppeli puppe🆘😒
- Anonyymi
Totta k marketissa unelma rungot kassalla! Käynkin siellä aamuin illoin tarkastamassa tilanteen ..
- Anonyymi
Ps myös viereisessä ALKossa unelmrunkoja töissä....
- Anonyymi
Pienessä metsikössäni pitkiä, puolimetriä paksuja unelmarunkoja. Priima laatua. Kaikki yksityiskäytössä ja saan halata jokaista mielin määrin.
- Anonyymi
Onko puillasi hyvät tissit?
- Anonyymi
Unelma Runko ? En ole kuullut sen nimisestä naisesta.
- Anonyymi
Ehkä se tarkoittaa Unelma Säleikköä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625