Mitäs ootte mieltä siitä että jokainen kävis laittamassa vakinikkinsä oman aloituksensa alle? Olis helpompi seurata mikä kenenkin kirjoitus oli. Kaikki oli niin mainioita juttuja. Paljastus olisi tietenkin vapaaehtoista.
Mulle se paljastus sattui kyllä ihan vahingossa kun jäi rekattu nikki päälle.
t. Mariet, joka on hirmuisen utelias tietämään mikä kenenkin aloitus oli.
Vakinikki oman aloituksen alle
12
719
Vastaukset
- MillaN
...tunnustamassa yhden...muut tunnustukset saavat vielä odottaa* :D
- MillaN
Mariet kirjoitti:
pidä sitten meitä jännityksessä, pöööööö...
...säikähdin.:D
Nyt on persus hellänä istumisesta...nukkumaan...hyvää yötä!
MillaNko oli ainut joka rohkeni käydä aloituksensa paljastamassa.
Kuka mahtoi kirjoittaa "Onko kaikki ihan viisasta"? Oli niin vekkuli kysymys.
Ja kuka oli Marge Tuulia?- Jermu
Mä käyn tunnustamassa omat eettiset ja moraaliset voittajaräpellykset!
- Sofienne
....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.
Se, joka arvasi minut Markeksi hokasi sen heti luettuaan runoni.
Minulla ei ole lupaa sanoa kuka hän oli.
Ehkä hän tulee itse paljastamaan itsensä ;DDD
*kihertelevä sofi* - Sofienne
Sofienne kirjoitti:
....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.
*kihertelevä sofi*Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh* - taikanainen
Sofienne kirjoitti:
Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh*sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
mut olisit laittanut siihen, että osallistuu runokisaan *puolustelee itseään*
Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!! - Sofienne
taikanainen kirjoitti:
sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!!Kiitos kiitos!
Joo oli mun oma moka - mutta eipä tuo haittaa ;D Sofienne kirjoitti:
*kihertelevä sofi*Ai sinä olit Marge Tuulia :). Olit saanut kirjoituksessasi lyhyesti ilmaistua niin paljon kaunista ja herkkää. Lisäksi toi muistoja menneiltä ajoilta.
taikanainen kirjoitti:
sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!!Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).
Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.- taikanainen
Mariet kirjoitti:
Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).
Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.voi sitä palstalla käydä lomallakin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911