Montakohan eri väristä Paavalinkukkaa (Saintpauliaa) teillä on. Mulla on vain vaaleanpunainen, vaaleansininen, valkoinen , sininen ja violetti.
Onko olemassa punaisia, keltaisia ym värisiä em kukkia ???
Paavalinkukka
8
544
Vastaukset
- Punaisia useita
Katseleppa kuvia.
http://images.google.fi/images?q=saintpaulia&hl=fi&btnG=Google-haku - Nynaeve
Minulla on yksivärisiä: vaaleanpunainen(kerrottu), punavioletteja ja sinivioletteja useita. Kaksi värisiä sini-valkoinen, vaalea violetti-valkoinen ja todella tumma violetti-valkoinen ja kaikenlisäksi vielä kerrottu.
Tänä keväänä olen nähnyt viininpunaisenkin kukan, se oli aika erikoinen, teki mieli ostaa, mutta suunnitelmissa on oikeasti sinisen ja valkoisen ostaminen, noitten kaikkien kummajaisten joukossa kun ei ole yhtään noita tavallisimpia.- gunilla4
Todellinen aarre on aito alkuperäinen tansanialainen paavalinkukka, joka ei ole jalostuksen tuote. Ei ole yhtä näyttävä ja on sirompi kuin viljellyt, mutta tunnearvo on valtava, oikein kasvattajansa silmäterä, varsinkin kun tietää että ovat uhanalaisia siellä kotimaassaan. Niitä voi tiedustella Suomen Saintpauliayhdistykseltä. Mä ostin omani suoraan pj:ltä.
- utelias
gunilla4 kirjoitti:
Todellinen aarre on aito alkuperäinen tansanialainen paavalinkukka, joka ei ole jalostuksen tuote. Ei ole yhtä näyttävä ja on sirompi kuin viljellyt, mutta tunnearvo on valtava, oikein kasvattajansa silmäterä, varsinkin kun tietää että ovat uhanalaisia siellä kotimaassaan. Niitä voi tiedustella Suomen Saintpauliayhdistykseltä. Mä ostin omani suoraan pj:ltä.
piti maksaa?
- wilma
gunilla4 kirjoitti:
Suomen Saintpauliayhdistystä. Miten löytäisin?
wilma kirjoitti:
Suomen Saintpauliayhdistystä. Miten löytäisin?
Käyppä kattomassa...
http://www.saintpaulia.fi
- Hannahanna
Punaisen, keltaisen ja oranssin sävyisiä st.paulioita ei ole olemassa, ainakaan vielä. Ties mitä jalostuksella saadaan vielä luotua.
- punaisia
Minulla on kuutta erilaista punaista santtua!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846