Niin kuin Rita ja Aki, tai kesämökin niin kuin Sara Sieppi, tai oman asunnon.
Vuokralla vaan asustelee.
Koska Martina ostaa oman saaren
6
<50
Vastaukset
Sijoittajan vinkki: Nyt kannattaa ostaa saari Malediiveilta tai Japanilta. ‼️‼️‼️
- Anonyymi
Mainio vinkki. Ostaisitko itse Malediiveiltä saaren?
- Anonyymi
Odotetaan vaan rauhassa verotietoja, ehkä jo menee miljoonan euron raja puhki, joten eiköhän se saari ole jo katsottuna . Asunto on hieman vaikeampi juttu, jos ei sitten muuta siihen kohta vapautuvaan yksiöönsä. Etelä-Helsingin asuntojen hinnat taitaa olla jopa Martinalle saavuttamaton keissi, vaikka voimaa on niin helvetisti ja kasvanut kilometrejä. ....SO PRITTY
- Anonyymi
Luulis nyt noilla tuloilla, mitä fanit niin ahkerasti mainostaa, että ostaisi komeasti puolen millin kämpän ja jonkun 150 000€ mökin jostain.
- Anonyymi
Uotellaan nyt kaikes rauhas vuan, kyl vauvan väri sielt kohta tulla tupsahtaa näkyviin .👀.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi.....HUAH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164