Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D
Narkkarityyli?
7
293
Vastaukset
Miksi.
- Anonyymi
Anonyymi
11.09.2022 20:39
"Narkkarityyli?
Haluisin sellasen narkkareiden pukeutumistyylin, mutta niin ettei siitä heti näkis, että feikki. Siis sellanen katunistin lookki. Mitä mun kannattais hankkia? Oon 16v jätkä ja en oo narkkari, polttelen savua muttei muuta :D"
Eikä se tyyli siitä löydy ku veät 21v överit ja sun
vanhemmat hautaa sut sikäli mikäli sulla on niitä
koskaan ollut!"!!!! - Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat näyttää nistiltä, jos et sitä ole. Negatiivisessa mielessä herättäisit huomiota, ja poliisikin voisi kiinnostua turhan herkästi.
- Anonyymi
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mulle jos kiinnostuu, mitä ne voi tehdä? Tutkii taskut ja löytää mun 2€ kolikon lompakosta? Haluisin vaan näyttää sellaselta rennolta pirinistiltä jonka elämänhallinta on hukassa. Emmä tiedä että miks.
Aika outo olet, jos haluat näyttää narkilta. Tuolla tyylillä et ainakaan kerää kanssa ihmisten luottamusta/ihailua. Enemmänkin sinua voidaan alkaa vältellä, koska ulkokuoren perusteella tehdään hyvinkin pitkälle meneviä päätöksiä ihmisestä. Vaikka nämä päätökset olisivat vääriä. Esim. kaupoissa vartijat saattavat alkaa seurata tekemisiäsi. Aivan kuin tietentahtoen olisit kerjäämässä itsellesi ongelmia.
- Anonyymi
Hommaat vähän liian isoja vaatteita, voit ostaa myös käytettynä esim UFF tai Fida. Niiden pitää näyttää sellasilta kulahtaneilta. Lökötät housuja kunnolla.
- Anonyymi
OSW huppari ja löysät farkut mitä lökötät perseen alla ja bokserit pitää näkyä. Lätsä syvällä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890