Mitä tehdä jos mies ei suostu puhumaan asioista?
Mies ei puhu
7
87
Vastaukset
- Anonyymi
Puhun nyt suoraan, kerron faktan jota ei niin vaan muuteta: Etsi mies joka suostuu puhumaan kanssasi
- Anonyymi
Mistä tiedät, ettei tuon aloittajan kysymys ollut parisuhteiseen liittyvä, eikä liity esim sinun paranoidiseen ajatteluusi tai saneluusi millään tavalla? Sivusta
- Anonyymi
Parisuhteessa kumminkin pitäisi molemmilla puhua. Eihän suhde muuten toimi.
- Anonyymi
Suomalainen mies on suomalainen mies
- Anonyymi
Siis ota mamu. Saat puhuvan pavun
No sille miehelle ja hänen halulleen puhua et voi mitään tehdä, et tavanomaisen pyytämisen ja suostuttelun lisäksi. Joko sellainen halu ja tarve on tai sitten ei. Voi toki olla, että omilla toimillasi saat sellaisen halun/tarpeen herätettyä, kuten nyt vaikka ilmoittamalla että haluat eron.
- Anonyymi
Paneva mies ei puhu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634