ovat antaneet lausuntonsa, mutta sossujen puheenjohtaja piileksii vai onko mahdollisesti kadonnut?
Miksi pääministeri ei kommentoi Ruotsin vaalitulosta? Kaikki muut puoluejohtajat
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko altistunut koronalle?
- Anonyymi
Sannan Brysselissä tapaamassa Afrikkakomissaari "Jutta Meillä on vakuudet" Urpilaista eli kähmimässä itselleen komissaarin hommaa.
Demareilla on todella kiire saada bileSanna piiloon EU hommaan ennenkuin valtiotalouden koko hirvittävyys palastuu vaalien jälkeen. Satavuottakaan ei riitä Bilehallituksen taloustuhojen korjaamiseen.
Demareille ja muulle vasemmistolle on tärkeintä nuolla Putinin persettä syvältä kuten eilinen A-studio taas karusti paljasti. Onhan demarien joukossa Suomen härkein KaasuPaavo, joka tienasi miljoonia Putinin verirahoja eduistämällä Nordstream kaasuputkia. - Anonyymi
Mitä vaalitulosta sehän selviää vasta torstaina. Pääministeri on niin älykäs, että hoksaa tämän ettei voi kommentoida kun kukaan ei tiedä lopputulosta.
- Anonyymi
Hiljaista on, pääministeri ei lähetä onnittelua voittajille.
- Anonyymi
Nyt on aika ruotsidemokraattien ja kokoomuksen täyttää lupaukset ja kyllähän niitä on kertynyt 8 vuoden aikana. Heillä alkaa vastuunkanto ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253