Vielä tuli mieleen toinenekin. Tai onhan näitä useitakin...
Pelaaja1 ei ole viitsiny poistaa kenttäpuoleltaan ylimääräistä palloa ja pelatessa pelipallo osuu tähän kentällä olevaan toiseen palloon. Pelipallo kuitenkin pomppaa ilmaan ja pelaaja1 saa pallon lyötyä takaisin pelaaja2:n kenttäpuolelle, johon pelaaja2 ei enää ennätä. Kumpi voitti pisteen?
sääntöä2..
4
289
Vastaukset
- santoro
Jos tämä ylimääräinen pallo on pelaajista riippumatomalla tavalla ilmaantunut kentälle (esim. pallopoikien möhlätessä) ja pelipallo osuu siihen, peli katkaistaan ja pallo pelataan uudelleen. Ylimääräisen pallon vaikutus peliin oli ilmeinen sen koskettua pelipalloon.
Jos Pelaaja1 on esim. syöttämässä ja tämä pallo putoaa hänen taskustaan kentälle pelin ollessa käynnissä, hän häviää pisteen.
Missään tapauksessa Pelaaja2 ei siis ainakaan häviä pistettä.- raksu
Mä taas muistelen, että ennen oli tilanne sellainen, että jos pelipallo osui toiseen palloon, niin se pelaaja hävisi, kumman kenttäpuolella tämä tapahtui. Mut mun mielestä se sääntö muuttui joku vuosi sitten.
Eli tuossa tapauksessa pelaaja1 olisi voittanu pisteen. Näin kyllä kovasti muistelisin sääntöjen olevan nykyään... varma en toki ole.
Pelaaja 1 voittaa; peliä pelataan normaalisti, jos ylimääräinen pallo on ollut kentällä ennen syöttöä.
- raksu
Näin mäkin sen muistelen. Eikös tää ole vähä niinku uudehko sääntö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329