sääntöä2..

raksu

Vielä tuli mieleen toinenekin. Tai onhan näitä useitakin...

Pelaaja1 ei ole viitsiny poistaa kenttäpuoleltaan ylimääräistä palloa ja pelatessa pelipallo osuu tähän kentällä olevaan toiseen palloon. Pelipallo kuitenkin pomppaa ilmaan ja pelaaja1 saa pallon lyötyä takaisin pelaaja2:n kenttäpuolelle, johon pelaaja2 ei enää ennätä. Kumpi voitti pisteen?

4

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santoro

Jos tämä ylimääräinen pallo on pelaajista riippumatomalla tavalla ilmaantunut kentälle (esim. pallopoikien möhlätessä) ja pelipallo osuu siihen, peli katkaistaan ja pallo pelataan uudelleen. Ylimääräisen pallon vaikutus peliin oli ilmeinen sen koskettua pelipalloon.

Jos Pelaaja1 on esim. syöttämässä ja tämä pallo putoaa hänen taskustaan kentälle pelin ollessa käynnissä, hän häviää pisteen.

Missään tapauksessa Pelaaja2 ei siis ainakaan häviä pistettä.

• raksu

Mä taas muistelen, että ennen oli tilanne sellainen, että jos pelipallo osui toiseen palloon, niin se pelaaja hävisi, kumman kenttäpuolella tämä tapahtui. Mut mun mielestä se sääntö muuttui joku vuosi sitten.

Eli tuossa tapauksessa pelaaja1 olisi voittanu pisteen. Näin kyllä kovasti muistelisin sääntöjen olevan nykyään... varma en toki ole.

• Pelaaja 1 voittaa; peliä pelataan normaalisti, jos ylimääräinen pallo on ollut kentällä ennen syöttöä.

• raksu

Näin mäkin sen muistelen. Eikös tää ole vähä niinku uudehko sääntö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe