Alla oleva on Hobby Hall oma lähetys.
Laitoin se kuitenkin boikottiin ja laitoin myös kaikille omille ja veljien vanhemmille estot etteivät pysty asioimaan Hobby Hallin kanssa.
Viimeksi kun tilasin pari kertaa , oli tavara muuttunut ala-arvoiseksi. Molemmat lähetykset palautin ja rahatkin jo saatu.
Miksi, en tiedä , ennen sai aina hinta laatu suhteessa kunnollista.
------ alla saamani viesti ------- huomaa oikeinkirjoitusvirheitä -----
Hei
Sinulle on kertynyt 60.00 Hobby Hall rahaa, joka on vanhentumassa.
Hobby Hall rahaa voit käyttää ostoksiin Hobbyhall.fi-verkkokaupassa 01.10.2022 23:59:59 saakka.
Hobby Hall rahalla voit maksaa jopa 30% ostoksiesi loppusummasta, lisätietoja löydät täältä.
Muistathan, että voit käyttää Hobby Hall rahaa myös Hobby Hallin Tammiston myymälässä.
Terveisin,
Hobby Hall
OSTOKSILLE
Asiakaspalvelu ma-su 8-20
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
09 8566 8000
Sähköposti lähetetttiin osoitteeseen: matti.kxxxxxx@.fi. Avaa viesti selaimessa.
Hinnat voimassa rajoitetun ajan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Jos et jatkossa halua tiedotteita Hobby Hall rahasta, klikkaa tästä.
Osoitelähde: Hobby Hall Suomi Oy, Markkinointi- ja asiakasrekisteri. Y-tunnus 2882790-7
Hobby Hall lähettää itse Roskapostin tapaista postia.
Anonyymi
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615