savut hävis

Anonyymi-ap

Vittu olin broidinkaa tos just pari pv iha mämmipäissää ja savut hävis olin ottanu broidilt piuhaa parisataa ja nyt o aika kriittinen raha tilanne mitä teen?

11

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yritä ottaa parisataa lisää piuhal ja yritä maksaa niillä valkas

• Anonyymi

yritin mut neki kusi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yritin mut neki kusi...

no sit oot vaan kuses onnee äijjälle

• Anonyymi

minkä mukaa irtos mämmii?

• Anonyymi

älä siitä välitä äijjä mul skidist kriittine rahatilanne täs ny hoidettavana

• Anonyymi

hei olen jarmo huumerikos poliisista voisin tulla koiran kanssa etsimään savuja mut öögalla kyl passaat sit hyvin ei mitää kitkusia

• Anonyymi

äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet

kysy apua aarniolta

• Anonyymi

elämän koulu / nisti kommentteja odottamassa

• Anonyymi

Ihan törkeen kova ja jännitys pysy koko ajan. Nyt on oikeasti tehtyä laatua, että pitää ihan keskittyy eikä kattoa ohimennen! Kannatti tehdä. 😍 Tuli tosi hyvä fiilis tästä vaikka ei varmana tekijöillä aina niin hauskaa esimerkiksi löytää itteään Ahvenanmaalta 😄 Mut millä Otto pääsi Ahvenanmaalle?

• Anonyymi

kala

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe