En ole saanut pitkään aikaan. Tarvihen jonkun joka osaa olla hiljokseen.
Kuka haluasi olla kanssani joskus vän aikaa...
7
2082
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä mulla just nyt aikaa olis!
- Anonyymi
kyllä autetaan, kunhan pelisäännöt seviää.
- Anonyymi
MIten suhun saisi yhteyden? ONko mitään meiliä ym?
Missä päin antaisit?
- Anonyymi
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
Nimenomaan
- Anonyymi
Mun mielestä ei saisi ikinä puhua seksi tai priva asioista muille. Nauttia ihanista muistoista...ei kerätä pokaaleja. Minulle sopisi seurasi juuri sellaisena kuin Sinä sen haluaisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615