Montako piikkiä olette ottaneet ? Onko tullu neljännestä mitään oireita . Ja miten jos ottaa lunssapiikin samalla kertaa.
Coronasta puhe
13
52
Vastaukset
- Anonyymi
Motin vaan mämmiä ja puurua ja ruisleipää ja piimää. Kyllä piäretti poka lujaa HÄ!?
- Anonyymi
Eikö neljäs rokote oo sama kun kolme edellistäkin?
- Anonyymi
Jep, samaa toimimatonta kuraa.. no ottakaa samaa tököttiä myös viides, ja kuudes, ja seitsemäs...
En yhtäkään enkä ota.. ..eikä se edes suojaa tartunnalta. Pari päivää sitten kävin pikkusiskolla kylässä..sanoi saaneensa tartunnan…jutskailtiin niitä näitä ja juotiin kahvit…eli saa nyt nähdä..en kyl pelkää sitä pätkääkään, mutta en tietty toivokaan…näkee nyt, mutta ainakaan vielä ei mitään oireita…
- Anonyymi
Koronasta voi jäädä keuhkoihin vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronasta voi jäädä keuhkoihin vikaa.
Joo. Ja piikitykset EI sitä estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ja piikitykset EI sitä estä.
Estää ne ei tuu korona yhtä kovana.
- Anonyymi
Kaikki kolme olen ottanut neljännenkin otan kun sen saa . Mitää oireita ei rokotuksista tullut .
- Anonyymi
väärä aihe taas aloittaa täällä erilaisten uskontokuntien ja fobioiden maakunnassa. tästä ei saa kun riidan aikaan.
- Anonyymi
Eileen ampiaanen pisti piikin, piäni kuhumu tuli kätehe ei sen kummempia oireeta.
- Anonyymi
Jos se olis täällä meillä Suomessa ihan korona eikä mikään corona.
- Anonyymi
Täällä kyllä tartutaan myös usein noihin kirjoitus virheisiin silloin kun ei ole mitään todella tyhmää kommentoitavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kyllä tartutaan myös usein noihin kirjoitus virheisiin silloin kun ei ole mitään todella tyhmää kommentoitavaa?
Tuo ei ole kirjoitusvirhe vaan ainoastaan typeryyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614