Jos laimennan 3 %-sen vetyperoksidin laittamalla 1 tl vetyperoksidia veteen suihkepulloon . Onko liuos vaarallinen suihkutettavaksi ?
Vetyperoksidin laimentaminen
10
2963
Vastaukset
- Anonyymi
Puolen litran vai yhden desin suihkepullo?
Yksi tl on noin 5 millilitraa. Desilitra on 100 millilitraa. Eli jo desilitraan lisättynä laimenee kahdeskymmenesosaan alkuperäisestä. Kolmesta prosentista tulisi 0.15 prosenttia.
Vaarallista mihin käyttöön? 1% ja 0.5% vahvuista vetyperoksidia käytetään näköjään suuvetenä eli ei tuhoa suun limakalvoa. Silmiin en sitä suihkuttelisi. - Anonyymi
Kiitos tosi paljon kommentista . Vetyperoksidi on näköjään kakspuoleinen juttu. Toisaalta sitä jopa käytetään suuvetenä, mutta saako sitä kaataa viemäriin ?
- Anonyymi
Ei ole estettä kaataa viemäriin vaikkapa lattiakaivon puhdistustarkoituksessa. Kaasunmuodostus on huomioitava.
- Anonyymi
Voiko suihkepullosta suihkutettua vetyperoksidi-vesiliuosta hengitellä vai pitääkö olla myrkyllisten aineiden maski naamalla ? Ja saako vetyperoksidi-vesiliuosta mennä iholle vai tuleeko rakkuloita ? Pitääkö olla kumihanskat kädessä ja suojalasit silmillä ?
- Anonyymi
Riittää kun käyttää kondomia niin ei synny mitään jälkikasvua joka kyselee suoli24-palstalla.
- Anonyymi
Sitähän varten tämä Suoli24-keskustelupalsta on, että saa kysyä mitä vaan ja aina oppii lisää.
- Anonyymi
Kaikki, kun ei tiedä.
- Anonyymi
Kiitos asiasta tietävälle vastauksesta
Nyt tiedän miten vetyperoksidin laimennan. - Anonyymi
Ei ole. Itse tilasin vetyperoksidia www.vihertukku.fi myymälästä. Sitä voi tilata eri vahvuisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670