Sanna Ukkolan kolumni

Sanna Ukkola on taas osoittanut melkoista siviilirohkeutta asettuessaan miesten pilkkaamista vastaan, mutta tilanne ei ole lainkaan niin huono, kuin hän pelkää.

1. Miesten pilkkaaminen on hyvin pienen ryhmän, feministien, 'voimaantumista', mutta se on saanut suuren osan julkisesta sanasta, koska miehet eivät ole nähneet juuri tarpeelliseksi siihen vastata. Naisten valtaosa ei tällä tavalla 'voimaannu', sillä normaaleilla siskoilla on muutakin halua ja tekemistä.

2. On tunnettu jo kauan, että kiihkeätkin ideologiat aikanaan sammuvat, niin myös feminismi. Emme vielä tiedä, mikä tulee seuraavaksi, mutta varmasti tulee.

3, Kiihkoilijoista huolimatta, kenenkään asema ei ole uhattuna. Vain suuria sanoja.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f4788e63-403a-4b95-ac74-3e4a9b80e271 🌹👀

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

” 3, Kiihkoilijoista huolimatta, kenenkään asema ei ole uhattuna. Vain suuria sanoja.” So why you cry?

• Näyttää rumakielinen kysymyksesi olevan mielestäsi tehokkaampi kuin suomenkielinen. Entä, jos vastaan kysymykseen kysymyksellä, mutta kaunokielisesti? Kokeillaanko näitä?

Pourquoi les féministes pleurent-elles?

Kāpēc feministes raud?

Af hverju gráta femínistar? 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Näyttää rumakielinen kysymyksesi olevan mielestäsi tehokkaampi kuin suomenkielinen. Entä, jos vastaan kysymykseen kysymyksellä, mutta kaunokielisesti? Kokeillaanko näitä?

Pourquoi les féministes pleurent-elles?

Kāpēc feministes raud?

Af hverju gráta femínistar? 🌹👀

Entä jos vastaat esitettyyn kysymykseen?

Miksi kitiset, kun kenenkään asema ei ole uhattuna?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos vastaat esitettyyn kysymykseen?

Miksi kitiset, kun kenenkään asema ei ole uhattuna?

En kitise. vaan olen välittänyt tietoa feminismin historiasta, jota nykyfeministeillä ei ole, vaan luulevat, että se on vanhan naisliikkeen jatkoa, vaikka feminismi levittää miesvihaa. Vanha naisliike ajoi tasa-arvoa. Feminismi syntyi 1960-luvun amerikkalaisessa vihan ilmapiirissä.

Esimerkiksi suomalaisen naisliikkeen grand old ladyltä on turha etsiä miesten halveksuntaa, pilkkaa ja herjaamista,

Syntyjään mies on nykyiselle feministille tämän ajan juutalainen. Feministi syyttää miestä kaikesta ja latoo hänelle vastuun asioista, joihin tämä ei ole voinut vähääkään vaikuttaa, vieläpä muinaisten miesten sikamaisuudesta, joka oli aivan todellista. Länsimaisen oikeusperiaatteen mukaan kukin on vastuussa vain OMISTA tekemisistään.

Sen sijaan feministi kitisee ja näkee miehen syylliseksi kaikkeen pahaan, samoin kuin kolmannessa valtakunnassa kaikki paha nähtiin juutalaisten syyksi.

Samoin olen välittänyt ymmärrystä feminismin pohjana olevasta ad hoc -filosofiasta ja loogisesta virheellisyydestä. Ne sallivat minkä tahansa asian selittämisen heiluvan ideologian mukaiseksi TODEKSI.

Luulisi, että feministit olisivat kiinnostuneita myös tiedosta. Näitähän ei ollut kumpaakaan vanhassa naisliikkeessä. Sen oppi oli täysin yksiselitteinen ja selkeä, ja se pyrki vain ja ainoastaan tasa-arvoon. 🌹👀

• Anonyymi

Hassujas nimiä yulrr milrrn kun yrrn ylrrn omn kaleterin..

Minä on Mimmin päivä=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60