Asiahan on niin, että Palpatine = Sidious, mutta onko tämä sanottu jossain "virallisesti"?
Onkos Owen Lars Obi-Wanin veli? Luin niin jostain.
Pari kysymystä
4
533
Vastaukset
- ukkeli
Kyllä Palpatine on yhtä kuin Sidious, näin sanottiin ainakin kirjoissa ja Owen taitaa olla sukua Obi-Wanille(ehkä)
- Vattu
Owenhan on mun tietääkseni Anakinin velipuoli, kun sen isä Cliegg meni naimisiin Anakinin äidin kanssa.
- Friikki
Palpatine todella on Darth Sidious. Se tulee kaikille varsin selkeästi esille kun lukee "Sithin Koston" kirjana ja/tai katsoo leffan.
Tuo kysymys Owenista Obi-Wanin veljenä on ehkä suurin "lapsus" tässä Star Wars -kertomuksessa. "Jedin Paluu" -kirjassa Obi Wan todella kertoo Lukelle jättäneensä tämän Owenin luo ja sanoo Owenia veljekseen. Kuitenkin Episodi kakkosessa Owen onkin vaihtunut Anakinin velipuoleksi.Voihan sitä kutsua, mutta ei se välttämättä tarkoittaisi, että olisi sukua...
minä pidemminkin uskon että Owen on Anakinin velipuoli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398