Itsellä varmaan se,kun kärsin masennuksesta joskus.No viileltelin silloin ja haluaisin kuolla mutta en koskaan kokeillut mitään Enkä viillellytkovin syviä viiltoja.Muutenkin itsetunto oli paskana,ja ajattelin että olen ruma läski saamaton paska.Kerran kun riitelin vanhempani kanssa,niin hän sanoi että saat muuttaa omillesi ja maata siellä omassa asunnossasi ranteet auki tai oman paskan seassa tai jopa kuolleena lisäksi totesi minua ei enää sun paskiaisen asiat kiinnosta...Tästä useita vuosia aikaa mutta silti sanat tuntuvat vieläkin pahalta....
Ps anteeksi kirjoitusvirheet en ole paras kirjoittaan
Mikä on pahinta mitä vanhempanne on teille sanonut
Anonyymi-ap
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509