Mene näkyvälle paikalle kaupungissasi ja näytä iso kyltti
"Rasisti"
"Huostaanoton syyt tekaistiin"
"Syrjintärikos vanhempia vastaan"
"Valehtelija"
"Lastensuojelija on diktaattori"
"Kaipaan lastani ja lapseni kaipaa minua"
Netissä kirjoittelu ei haittaa valtion työntekijää ollenkaan. Valtio pitää vallan. Vaikka tiedottaisit vääryydestä netissä ja muut olisivat samaa mieltä, virastotoiminto ei muutu. Politiikassa muutos on tehtävä eikä antaa syyllisten tehdä.
Miksi lastensuojelun uhri ei osoita mieltään kadulla? Tunne ja motivaatio löytyy. Meitä on kymmeniä tuhansia. Netti ei johda muutokseen.
Hankitaan jättilippuja, samanlainen kuin Ukrainan lippu, jota liehutetaan käsin 1. Tämän ryhmän palava soihtu 2. Perhelippu, punainen risti vartaloiden päällä ja teksti "Huostaanotto on kiellettävä"
Teetetään isoja pyöreitä pinnimerkkejä samoilla kuvilla
Joku ehtii aina liehuttaa lippua vaikka 30 min vuoroissa.
Näkyvä paikka eikä se eristetty eduskuntatalon keskiporras
Mielenosoitus on tehokkaampaa kuin netti
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361