Envorin tehdas rakennettu huhun mukaan öljyisten maiden päälle. Onko havaintoja?
Envor ja öljyiset maat
10
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Forssa- Suomen Sillamäe on ottanut aktiivisen roolin ongelmajätteiden loppusijoituspaikkana. Pari tippaa öljyä on vain tippa valtameressä tai Kiimassuossa.
Vain 100 km suurimmista jätteentuottajista ja ILMAN rajamuodollisuuksia. Tuo meille, me peitämme, holjasti. - Anonyymi
Ahneutta ja piittaamattomuutta, mutta ehkä sieltä purskahtaa Suomen ensimmäinen öljylähde. Silloin erräitten elämä on toisenlaista tulee tulee hirveesti rahhaa ölljystä.
- Anonyymi
On havaintoa kun itse nähnyt! Nimim. Rakentaja.
- Anonyymi
Katosta ku sinne rakennettiin niin kyl sieltä öljysstä paskamaata löyty.
- Anonyymi
höpöhöpö juttuja
- Anonyymi
Luonto pitää heti ennallistaa ennen ihmiskatoa, ettei jää paskan maku suuhun?🏆
- Anonyymi
Tuomio tuli taas hovissa!
- Anonyymi
Joko laitos on purettu?
- Anonyymi
Envorilla asfaltin alle on piilotettu likaisia maita, mineriittiä ja muovijätettä!
- Anonyymi
Aika jännä että firman johtohahmo palkittiin just elämäntyöpalkinnolla :) tuoreessa muistissa MOT ja käräjät yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890