Euro Shopperista...

Ilona

Tarkan markan(aivan,vieläkin puhun markoista) ihmisenä olen usein ostanut Euro Shopperilta jotain pakasteita,esim. ranskanperunoita, puhumattakaan muista kuivatuotteista. Kaikki ovat menetelleet, ei ole ollut valittamista. Jäätee on jopa hyvää. Yllätys olikin siis melkoinen,kun menin ja ostin tarjouksesta kys. merkin jauhelihaa- aivan järkyttävä kalan haju!! =O Roskiin lensi. Samalla viikolla kuulin kahden rouvan keskustelevan siitä,miten kamalanmakuisia Euro Shopperin lihatuotteet ovat, toinen kertoi saaneensa jonkinsortin vatsataudinkin. En tiedä,pitivätkö puheet paikkansa, mutta omakohtainen kokemus oli se, joka neuvoi jättämään halvemmat lihat hyllylle. Tunnen itseni tyhmäksi,kun edes aiheesta kirjotan, sillä joku varmasti nyt solvaa minua typeryydestäni, mutta haluan vain varoittaa niitä,jotka joutuvat penniä venyttämään.

14

2082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Itse olen ostanut paljon ko. merkin tuoteita, kaikkea muuta paitsi lihaa... Jotenkin on sellainen pieni epäilys niitä kohtaan vaikka muut tuotteet (esim leivät, kakut) ovat todella hyviä. En tiedä mistä tuo epäilykseni johtuu. Ei jauheliha yms muutenkaan maksa paljoa enempää kuin ES:llä.

• lihat ym

Kaikki Euro shopperit on Suomen johtavilta lihanpakkaajilta, eli jauhelihat tulee taatusti hyvältä pakkajalta, eli ATRIALTA!
      Eli sieltä samoilta hihnoilta, kuin muutkin Atrian tuotteet!
      Tuo Kalanhaju oli hauskinta, mitä olen kuullut ja taatusti oman mielikuvan tuote.. mutta syy..
      Kyseessäon taatusti suojakaasu, jota kaikki käyttävät lihoissaan, sillä muuta en keksi, sillä joskus yritysten suojakaasuun pakkaamat tuotteet on aika pahanhajusia, mutta normaalia.
      Tunnetuimpia on kaiketi ES kaslerpaisti, jota saa todella edullisesti ja on hyvää..
      Broilertuotteet vastaavasti pakkaa HK Ruokatalo.
      Grillimakkaraa suosittelen Euroshoppereissa, sillä "tupla" paketin saa normaalinhinnalla useinmiten ja valmistaja on hyvä, eli Puottu.
      Tuoreissa liha/broiler/kalkkuna/makkarat ym kaikki on KOTIMAISTA! Tunnettujen firmojen pakkaamia!
      Lihoissa ym Eurio shopper tuotteissa siis ihan turhaa ennekkoluuloa ja kannattaa ottaa yhteyttä kauppaasi, joson epäselvää, jota tuskin löytyy todellisuudessa..
      Jauhelihat ym pakataan todella hygieenisesti, olisko ollut 4 asteessa, eli pöpöjä tuskin löytyy tai sit niitä on kaikissa suomen jauhelihoissa.. eli ostatte Atrian jauhelihaa tai Euro shopperia samasta talosta tulevat kuluttajille, se pakkauskoko yleensä suurempi ja hinta huomattavan halpa!
      T: Kaupan setä

• Ilona

...mutta ei se mitään mielikuvituksen tuotetta se haju ollut...=( En ota kantaa Atrian "laadukkuuteen", mutta sen sanon,että kalalle se liha haisi...

• väitä!
        Ilona kirjoitti:

...mutta ei se mitään mielikuvituksen tuotetta se haju ollut...=( En ota kantaa Atrian "laadukkuuteen", mutta sen sanon,että kalalle se liha haisi...

Atrialla, kun kalaa ei edes ole pakattavaksi..
        Taatusti Suomen paras lihanpakkaja "laatu lihaa"
        Mutta haiskoon mielestäsi vaikka mille, niin oma on asias, mutta älä tuollaista tänne sepusta!

• seppo
        väitä! kirjoitti:

Atrialla, kun kalaa ei edes ole pakattavaksi..
        Taatusti Suomen paras lihanpakkaja "laatu lihaa"
        Mutta haiskoon mielestäsi vaikka mille, niin oma on asias, mutta älä tuollaista tänne sepusta!

imago yms. on osa tuotetta. jos sen takia tuote haisee jonkun mielestä kalalle, se on myös tuotteen (tuotteen luoman mielikuvan) vika. hinnankorotus voisi auttaa!

• Totta!
        seppo kirjoitti:

imago yms. on osa tuotetta. jos sen takia tuote haisee jonkun mielestä kalalle, se on myös tuotteen (tuotteen luoman mielikuvan) vika. hinnankorotus voisi auttaa!

Juuri näin! Suosittelen kokeilemaan Pirkka jauhelihaa vaihteeksi...
        ps. sekin Atrian pakkaamaa (n-s)
        ..ja nautajauhelihaa on myös HK:n pakkaamaa...
        Eli se hajumielikuva vois vaihtuu johoskin toiseen..hehe!
        Odotan miltä muut jauhelihat "haisevat"
        K-kaupan setä

• Mitä on tapahtunut

Aikaisemmin euroshopper naksut oli erilaisia maussa ja rasva % alempi minusta ei enään niin hyviä .

• Ilona
        Totta! kirjoitti:

Juuri näin! Suosittelen kokeilemaan Pirkka jauhelihaa vaihteeksi...
        ps. sekin Atrian pakkaamaa (n-s)
        ..ja nautajauhelihaa on myös HK:n pakkaamaa...
        Eli se hajumielikuva vois vaihtuu johoskin toiseen..hehe!
        Odotan miltä muut jauhelihat "haisevat"
        K-kaupan setä

...te kaikki hyökkäätte kimppuuni,kun kerroin vain kokemuksistani? Eikö miehinen ego kestä sitä, että ehkäpä se jauheliha haisikin muulle kuin suojakaasulle??
        En huvikseni asiasta kirjoittanut vaan olen aivan tosissani- jos jauheliha haisee kalalta,se haisee kalalta. Kuten aikasemmin jo mainitsin,ei hinnalla ole asian kanssa juuri tekemistä- ostanhan muitakin Euro Shopperin tuotteita eivätkä ne maistu pahalle/oudolle.
        Aina sanotaan, että samaa tavaraa se kaikki on, mutta onko se oikeasti? Onko kukaan teistä töissä sellaisella paikalla, jossa jauhelihaa käsitellään tms.? Eipä taida olla... Jauhelihan maussa on eroja, esim. Snellmannin liha ei mielestäni ole hyvää.

• setä
        Ilona kirjoitti:

...te kaikki hyökkäätte kimppuuni,kun kerroin vain kokemuksistani? Eikö miehinen ego kestä sitä, että ehkäpä se jauheliha haisikin muulle kuin suojakaasulle??
        En huvikseni asiasta kirjoittanut vaan olen aivan tosissani- jos jauheliha haisee kalalta,se haisee kalalta. Kuten aikasemmin jo mainitsin,ei hinnalla ole asian kanssa juuri tekemistä- ostanhan muitakin Euro Shopperin tuotteita eivätkä ne maistu pahalle/oudolle.
        Aina sanotaan, että samaa tavaraa se kaikki on, mutta onko se oikeasti? Onko kukaan teistä töissä sellaisella paikalla, jossa jauhelihaa käsitellään tms.? Eipä taida olla... Jauhelihan maussa on eroja, esim. Snellmannin liha ei mielestäni ole hyvää.

Noh.. asiaahan tässä yritetään puhua, eli se feministinen ajattelu edes hetkeksi sivuun siellä..kiitos!
        Väite hajustasi on 100% omaa mielikuvaa ja lähes 100% suojakaasusta aiheutuvaa hetken hajuherkkyyttä!
        Eli täällä töissä ollaan kaupassa...eli ammattitaidollani voin kertoa, että turhaa enempää jauhaa jauhelihan tuoksusta..

Snellman on pyrkimässä kärkikartiin ja laadultaa todella hyvää!
        Leikkeleet ja lihat ovat yrityksessämme jatkuvasti kasvavassamäärin, sillä asiakkaat luottavat laatuun.
        Snellman tulee tulevaisuudessa yhä kasvattamaan markkinaosuttaan kotimaisen yrityksenä, eli olen kanssasi erimieltä.
        Lisäksi Snellmannin pakkaukset ovat monille parhaat, eli pihvit ym. saa kahden kappaleen pakkauksissa, eli tarvitse välttämättä ostaa ns. suuria pakkauksia..toki nelihenkinen ruokakunta voi ostaa kaksi pakettia ..eli useamman...

K-kaupan setä

• ylle
        Mitä on tapahtunut kirjoitti:

Aikaisemmin euroshopper naksut oli erilaisia maussa ja rasva % alempi minusta ei enään niin hyviä .

SAmaa mieltä niiden maku on muuttunut huononpaan suuntaan...samoin murot

• Huomasin
        Mitä on tapahtunut kirjoitti:

Totesin ihan samaa mitä on tapahtunut? Lisäksi
        tuotteessa hyvin pitkä myyntiaika ja rasvaa noinkin paljon.

• Niin valititko siitä asiasta suoraan Ruokakeskolle? Minä olen monta kertaa sinne s-postilla asioista valittanut ja aina olen korvauksen saanut. Kun ottaa niistä pakkauksista ylös ne tiedot mm. viimeisen käyttöpäivämäärän ja mitä niissä nyt yleensä on, ja valittaa niin ne reklamoi niitä tavarantoimittajiaan ja asioiden ainakin pitäisi tulla paremmaksi.

• tuotteet

Niistä kannattaakin valittaa, en ihmettele..

• Ei sieltä
        tuotteet kirjoitti:

Niistä kannattaakin valittaa, en ihmettele..

S-market ei myy euroshopperia, se on k-ketjun tuote.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe