Eli haluisin vinkkejä itsetyydytykseen. Oon siis tyttö, ja vasta alottelen... miten sais parhaan nautinnon? Oon myös lesbo, jos se auttaa. (Ei silti tarvii miettiä mitään just lesboille sopivaa, kaikkea kokeillaan)
Vinkkejä itsetyydytykseen... (tytöt)
4
422
Vastaukset
- Anonyymi
Joku yheksänvuotias on kuullu sanat itsetyydytys ja lesbo ja tullu tänne kyselemään.
- Anonyymi
Homostelu on tämän ajan trendi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homostelu on tämän ajan trendi.
Nimenomaan
- Anonyymi
Mä oon kuullu naisilta, että ne osaa itse tyynnyttää tosi hyvin. Kun on esitetty huhuja, että se onnistus vaan miehiltä. Mutta kysy joiltain naisilta, niin ne tietää. Et se kannattaa. ja niihin oikeisiin seksisuhteisiin sä meet AIKAISINTAAN kymmenen vuoden päästä. Koska itsetyynnytys on mahdollinen ja paras vaihtoehto. Ja sanot suorat sanat kaikille namusedille ja namutädeille ja muun sukupuolisille pedofiileille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647