Kuka ääliö on säätänyt kirkonkylän koulun pihavalot? Syttyy ja sammuu, syttyy ja sammuu. Tätä jatkuu koko ajan valojen ollessa päällä. Eikö tuollainen ole jumalatonta sähkönkulutusta? 15 sekuntia päällä, sitten sammuu ja kohta taas syttyy.
Kirkonkylän koulun yödisko
11
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Votsilta.
- Anonyymi
Ei kai se niitä vilkuttele? On toiset herrat vallas.
- Anonyymi
Sama malli muuallakin kylällä
- Anonyymi
Urho, Olli ja Vesa= kiinteistönhoitajat, luulisi heidän tietävän. Jos jotakin häiritsee vilkkuvat valot, niin soitto heille.
- Anonyymi
Minä soitin heille, mutta kertoivat että ei kuulu heidän työnkuvaan.
- Anonyymi
ei ne mitään tajua vaikka olis jo käyny kattomas
- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen, että sähkäri ei oo osannu hommaansa.
- Anonyymi
Miksi ne edes palaa yöllä?
Eikö nyt pitäisi säästää sähköä.
Tietenki, onhan kunnalla varaa sähköön.- Anonyymi
Mix skanz on valot päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix skanz on valot päällä
Samaa olen ihmetellyt.
- Anonyymi
Mikä jlauta on ettei nuolle kirkonkylän välkky valoille tehdä mitään? Kunnanjohtaja? Eikö tuos ny kulu sähköä vaikka kuinka. Käykää yöllä katsomassa, odottakaa hetken niin näettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728