Kuka ääliö on säätänyt kirkonkylän koulun pihavalot? Syttyy ja sammuu, syttyy ja sammuu. Tätä jatkuu koko ajan valojen ollessa päällä. Eikö tuollainen ole jumalatonta sähkönkulutusta? 15 sekuntia päällä, sitten sammuu ja kohta taas syttyy.
Kirkonkylän koulun yödisko
11
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Votsilta.
- Anonyymi
Ei kai se niitä vilkuttele? On toiset herrat vallas.
- Anonyymi
Sama malli muuallakin kylällä
- Anonyymi
Urho, Olli ja Vesa= kiinteistönhoitajat, luulisi heidän tietävän. Jos jotakin häiritsee vilkkuvat valot, niin soitto heille.
- Anonyymi
Minä soitin heille, mutta kertoivat että ei kuulu heidän työnkuvaan.
- Anonyymi
ei ne mitään tajua vaikka olis jo käyny kattomas
- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen, että sähkäri ei oo osannu hommaansa.
- Anonyymi
Miksi ne edes palaa yöllä?
Eikö nyt pitäisi säästää sähköä.
Tietenki, onhan kunnalla varaa sähköön.- Anonyymi
Mix skanz on valot päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix skanz on valot päällä
Samaa olen ihmetellyt.
- Anonyymi
Mikä jlauta on ettei nuolle kirkonkylän välkky valoille tehdä mitään? Kunnanjohtaja? Eikö tuos ny kulu sähköä vaikka kuinka. Käykää yöllä katsomassa, odottakaa hetken niin näettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670