Yhdysvaltojen lupaus ydiniskun tapahduttua tuhota venäjän joukot Ukrainasta.
Ei Putleri välitä 200 000- 300 000 omasta miehestä p....n vertaa jos niin pienellä rankaisulla voi käyttää ydinasetta Ukrainassa..
Putlerilla on suorastaan himo päästä käyttämään kyseistä asetta!
Yhdysvallat innostaa venäjää ydiniskuun!
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin aloittaman Ukrainan sodan keksitty syy on typerin mitä maailmasta löytyy, täysin tyhjästä keksittyjä syytöksiä. On vain putinin isovenäläinen ajatus alistaa muut kansat alaisikseen ja ryöstää kaiken mitä kykenee.
Putin on täysin turhaan tapattanut venäjän ja Ukrainan kansalaisia.
Nyt myös Kiina ja Intia ovat saaneet tarpeekseen putinin toimista, talouskasvu pysähtyy ja länsi peruu ja vetää investointejaan pois. Putin on todellisuudessa aiheuttanut maailmanlaajuisen talouslaman koka kestää vuosia, ei siis ihme että venäjästä on saatu tarpeekseen. Ainoa hyvä asia tuossa on se että venäjä kärsii itse kaikken kovimmat kolaukset ja hyvä niin.- Anonyymi
Muistelkaamme USA:n terrorismintorjuntasodan typeriä tekosyitä.
Anonyymi kirjoitti:
Voitte tehdä sitä ihan keskenänne teidän lääkekaappilaisten kolmen hengen seuroissa. Muistakaa alku-, loppu- ja välirukoukset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää siitä vaikka hurmosseurat. Nyt eletään tätä aikaa.
- Anonyymi
Yhdysvallat tietää että venäjän ydiniskut säästäisivät ihmishenkiä ja vastustavat siksi niitä.
Japanin iskujensa jälkeen USA innostui niiden ihmishenkiä säästävästä aspektista.Metkaa. Teidän mukaanne USA on käynyt kymmeniä julmia ja aiheettomia sotia, mutta ei ole yhdessäkään alkanut säästää ihmishenkiä ydinasein. Ei ole edes uhkaillut.
Venäjä uhkailee heti, kun se ensin itse on ryssinyt sodassaan ihan kaiken.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Metkaa. Teidän mukaanne USA on käynyt kymmeniä julmia ja aiheettomia sotia, mutta ei ole yhdessäkään alkanut säästää ihmishenkiä ydinasein. Ei ole edes uhkaillut.
Venäjä uhkailee heti, kun se ensin itse on ryssinyt sodassaan ihan kaiken.Eivät osaa edes hävitä. Kuvittelivat wwll jälkeen olevansa suurvalta. Tosin muutkin,mitä nyt saavat hävetä. Lilliputtia uskottiin vuosikausia. Mutta ei enää. Onneksi. Kiitos Putinin.
- Anonyymi
Miten se voi tehdä ydiniskua kun omat joukot tuhoontuisi myös... Venäjä siirtyisi keskiajalle kertaheitolla.... Onko tämä venäjän johto tosiaanki tyhmää porukkaa eli käyvät turhaa sotaa.... Eivät saa maata lisää vaikka mitä tekisivät... Ihan turhaan menevät kuolemaan...
- Anonyymi
Kyllä voi käyttää ydin asetta raukkamaisesti lentokoneen avulla lähes Kiovaan,kun on paikka perääntyä ja hävetä siihen ei diktaattori Putin pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi käyttää ydin asetta raukkamaisesti lentokoneen avulla lähes Kiovaan,kun on paikka perääntyä ja hävetä siihen ei diktaattori Putin pysty.
Eiköhän iloinen ydinvastaus ulottuisi Venäjälle saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa tulisiko venäjälle isku....
USA ja Nato ovat ilmoittaneet, että Venäjän ydiniskun jälkeen Venäjän asevoimat Ukrainassa tuhottaisiin täydellisesti (perinteisillä aseilla). Ydinaseetkaan eivät siis auttaisi, kun Venäjällä ei enää olisi joukkoja, joilla jatkaa miehitystä.
Sen Nato pystyy helposti tekemään.
Näyttää siltä, että edes ydinase ei enää voi auttaa Venäjää.Ovatko ne tosiaan noin ilmoittaneet? Hyvä jos ovat, mutta en kyllä muista suoraan hevosen suusta tuollaista. 🤔
Ei ole tuollaista lupausta. On vain asiantuntijoiden (ja muidenkin) arvioita siitä, mitä todennäköisesti tapahtuisi vastatoimena.
Tietenkin Ukrainan matujoukkojen tuho olisi myös Jalansätkyttäjän mitä paskaisin loppu, joten siinä mielessä se olisi täysin riittävä veto.- Anonyymi
Venäjän superydinaseet ovat varmasti erinomaisia.
Yksikään koelaukaisu ei ole mennyt putkeen mutta muutamia todella vaikuttavia suorituksia on ollut.
Sellaisia 1 askel eteenpäin, 3 taaksepäin tyyppisiä.
Ja onhan niillä saatu henki pois koko loppuiäksi muutamilta.- Anonyymi
"Venäjän superydinaseet ovat varmasti erinomaisia."
Venäjän ydinaseet ovat vain osanen venäjän armeijaa ja armeijan kaluston ja miehistön tason /kunnon olemme saaneet jo nähdä joten ydinaseet eivät tässä tee muuta poikkeusta kuin että korruptio aseiden huoltamattomuus/toimintavarmuus ja ammattitaidon puute tulee näkymään selkeämmin syystä että ydinaseissa liikkuu suuremmat rahat ja teknologian taso on vaativampi.
- Anonyymi
Uutisista olen seurannut venäjän asekehittelyä ja kaikenmaailman tapaturmia Kurskista lähtien, pitäisin todennäköisenä tuon venäläisen ydinaseen räjähtämistä jo venäjän maaperällä. No siitäpä sitten venäjällä tullaan keksimään sabotaasi tai Ukrainan ydinasehyökkäys syytöksiä. Odottakaapa vaan tulevia tapahtumia ja kaivakaa tämä vastaus tuolloin esiin niin vedetään taas matto tiltujen alta.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9435695b-e455-4c18-8a2d-68e6e241c31f
Putleri on hullu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947