Viking line Gabriella

Anonyymi-ap

Sinä järkkäri valkoisessa asussa Viking linen Gabriella laivalla 1.10-3.10. Tuntuu että vilkuiltiin toisiamme ja oli molemminpuolista ihastumista, toivottavasti en kuvittele vain. Mutta jos tunnistat itsesi ja asemasi sen vain sallii vastaa tähän niin katsotaan sitten eteenpäin :) Minä olin ruskeamustatukkainen nainen, "gepardikuvioinen" panta päässä, yökerhossa minulla oli valkoinen laukku jossa mustia täpliä ja liikun minua lyhyemmän blondin kanssa ;) toivottavasti löydän sinut vielä! PS. Toivottavasti et ahdistunut tästä se ei ollut todellakaan tarkoitus.

6

1386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gabriellalla vain yksi tunti karaokea/sivu. Vaatikaa vähintää 3 tuntia/sivu.
      Valittakaa jokainen infoon ja johtoryhmään. Tunnissa kerkiää laulaa vain yhden laulun.
      Sensijaan trubadunari laulaa enimmäkseen englanninkielellä b-luokan kappaleita noin 4 tuntia/sivu. Kuka sellasta viittii katsoa.
      Kukaan ei osta juuri juomia silloin.
      Karaoken aikana kaikki ostaa kun jännittää laulaminen.
      Minusta ihan ihme touhua. Kerran valitin laivan infoon asiasta. Sanoin, että kaikki poistuu paikalta kun trubaduunari alkaa laulamaan.
      Siinä ylimielinen nuori mieshenkilö suuttui palautteesta. Hän sanoi, että olemme palkanneet kalliin ammattilaulajan viihdyttämään ihmisiä. Siitä ammattitaidosta olisin toista mieltä. Moni laulaa karaokessa paremmin kun se trubaduunari.
      Valittakaa asiasta hyvät ihmiset, että saamme lisäaikaa karaokeen!!!!

• Anonyymi

Ei kukaan jaksa kuunnella sitä alavireistä vonkunaa karaokessa. Jokainen kuvittelee olevansa frank sinatra ja ulosanti kuulostaa siltä kuin olisi hernekeittopäivä armeijassa

• Anonyymi

Viihderisteilyt taitaa olla mennyttä aikaa näillä hinnoilla ,ikäloput laivat hki stä kulkee joka toinen pvä ja paikkoja vapaana seuraavaan lähtöönkin eli hiljaista on varmaankin , ainakin hkin päässä. Onkohan enään edes itänaapurin porukkaa jota oli paljon aikaisemmin . Näin meillä ajetan hiljalleen kaikki alas hinnoittelulla ja huonolla tarjonnalla , sääli sinänsä.

• Anonyymi

Miltä hän näytti ? Voisin ehkäpä auttaa asiassa 😏

• Anonyymi

Ruskea "pystäri" tukka ja järkkäri asu ja komea 🙈 terveisin, aloittaja ❤️

• Anonyymi

Se katsoi sua, koska vaikutit rosvolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50