Putin oli vahvasti vielä Ukrainaan hyökkäämisen takana. Sen jälkeen epäonnistumisten myötä hänen asemansa on muuttunut. Venäjän äärinationalistit, hänen tärkein tukijoukkonsa, vaatii kovempia toimia.
Putin on varmasti tajunnut, että hänen armeijansa ei ole niin vahva kuin hän luuli. Äärinationalistiset tukijat eivät sitä myönnä. He vaativat sodan kiihdyttämistä.
Liikekannallepano ja Ukrainan alueiden anneksio oli äärinationalistien vaatimus, johon Putinin piti suostua, vaikka tajusi niiden kielteiset poliittiset seuraukset.
Toisaalla sodan vastustajat lisäävät painetta. Heillekin Putinin pitää jotain antaa. Niinpä hän tänään valehteli kunnioittavansa Ukrainan kansaa.
Kysymys kuuluu, kumpi taho nousee Venäjän johtoon Putinin kaatuessa?
Putinin kujanjuoksu
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
YLI 400 LAPSEN TAPPAJA PUTIIN SAA OMAN LÄHTÖNSÄ LOPULLISELLE AVARUUSXÄVELYLLEEN............... !
- Anonyymi
Onnexsi NATO vahvistuu ja.............!
Jalansätkyttäjä on jo nyt kuin loppuaikojen Hitler, joka antoi mahdottomia käskyjä olemattomille armeijoille. Ja sotaa on kulunut vasta alle 8 kuukautta. Yhtä Ranskaa pienempää maata vastaan… 😎
- Anonyymi
Putin viikko sitten: " Kutsumme Kiovan hallintoa lopettamaan sotatoimet välittömästi mukaan lukien sodan, jonka he aloittivat 2014 ja palaamaan neuvottelupöytään".
Neuvottele sitten näillä lähtökohdilla. Hohhoijaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009115894.html - Anonyymi
Ihmettelen mikseivät venäjän äärinationalistit ole edes suojaamassa venäjän perääntymistä Ukrainasta?
Puskista huutelevia pellejä joiden luonto loppuu kun pitäisi oma persaus riskeerata ja lähteä toimiin mitä itse vaativat ja uhoavat. Vellihousuja kaikki tyynni.- Anonyymi
vladimis vellihousu cccr
- Anonyymi
Niin sanotun "Venäjän" presidentti sanoo, että he eivät koskaan tehneet mitään pahaa ukrainalaisille ja kohtelivat ukrainalaisia äärimmäisellä kunnioituksella.
https://twitter.com/i/status/1577672595360694281
Hallusinogeenistä ruokavaliotako Putin noudattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716