Näen niin erikoisia juttuja aamulenkillä koirani kanssa ennen töihin lähtöä.Äsken Jäppiläntiellä ihan selvä trokarin ia narkkarin tapaaminen.Surullista.
Huumeet Varkaudessa
17
1202
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole täällä Helsingissä lainkaan erikoista, vaan ihan tavallista touhua.
Onnekkaita olette Varkaudessa, jos tuo jotai erikoista on. - Anonyymi
20-sällit ryöstivät apteekin Käpykankaalla 6.10.2022 ,mutta jäivät heti kiinni.
Hihh, poliisi on "okeva"!- Anonyymi
pennut kaatoi hautakiviä ?
Huumeessako?
- Anonyymi
Olivat muuten jalan liikkeellä. aamulla.Toinen tuli vasemmalta toinen oikealta ihan puskasta.Minä olen vuosia kävellyt samaa reittiä koirani kanssa.Myös apteekin ohi.Meillä on aamuvirkut koirakaverit,joita nähdään säännöllisesti.ihmettelin,kun tuo äijä huusi minulle huomenta.En morjesta tuntemattomia.
- Anonyymi
Oisit karjassu että "HYVÄÄ HUOMENTA HERRA TASAVALLAN PRESIDENTTI!"
- Anonyymi
Ole tervehtimättä sitten.
- Anonyymi
Paras huume on parasta huumetta. 😋😋😋😋😋
- Anonyymi
Olikohan ne apteekin ryöstäjät.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse asua Varkaudessa.
- Anonyymi
Miks?
Ei tuo ryöstö koskettanut kuin kourallista ihmisiä paristakymmenestätuhannesta. - Anonyymi
Asun Varkaudessa ja ammatti on sama!
- Anonyymi
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
Kuuluthan asev kissianusrunkkareihin ja vanhustenriistäjiin.
- Anonyymi
Jos noin sisäänpäin lämpiävä on, olkoon!
- Anonyymi
karvanao
karvanopat - Anonyymi
cvreg45y34
- Anonyymi
No oho,meneppä johonkin hiukan isompaan kaupunkiin niin on enempi nistejä ihmeteltäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647