Omaan suuhun

Anonyymi-ap

Aloittelen tässä tosi kova kalu kädessä ja tarkoitus olisi laueta itselle suuhun.. Kuinka moni tekee niin myös? Minkälainen asento ja kuinka usein?

29

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuorempana ihan selällään pari ensimmäistä ruiskausta lensi kasvoille ja osa suuhun.Myöhemmin taivutin polvet pään yli silloin sain suuhuni isomman lastin.

• Anonyymi

Onnistuit saaman paskat suoraan suuhusi.Siehä sälli oot.No oikeesti onko sun lukemisen ymmärtämisen kaa ongelma.Täällä puhuttiin ihan eri asiasta.Lennättele sinä paskaa niin paljon kun huvittaa,ihan iteksesi.

• Anonyymi

Yleensä pari ensimmäistä lentää kasvoille. Joskus jalat ylös että saan kaiken suuhun

• Anonyymi

On niin kiima päällä että kohta voin kertoa miten meni. Vieläkö saisi lisää jostain isosta kalusta

• Anonyymi

Anna mennä vaan. Itse runkkaan sukkiksissa ja korsetissa niin että nostan jalat sängyltä seinälle ja siitä nam😋

• Anonyymi

Peilisi varmaan kertoi tuon sulle.

• Anonyymi

ai sääkö taivut niin pitkälle että oot kokeillu

• Anonyymi

mka olis imee omaa kun joku nussiss perää yhteis orkku on ihanaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Usein tulee ruiskaistua satsi silmilleen, tulee huorahomomainen olo.

• Anonyymi

Päästän toisinaan kädelle ja siitä nuoleskelen. Olen lauennut kasvoille mutta kerran tulin silmille ja ei tehnyt hyvää.
      Kun tällaisia kirjoittelee tuntuu siltä että pakko ottaa kalu käteen

• Anonyymi

Joko on kovana

• Anonyymi

Kovana on. Terska on isona ja valuu

• Anonyymi

nuorena onnistui kun oli selkä vielä kunnossa

• Anonyymi

Kunpa sitä taipuisikin niin että pystyisi ihan oikeasti ottamaan itseltään suihin mutta kun ei niin ei...

• Parempi tehdä tämä tytön kanssa ;)

• Anonyymi

Niimpä olisikin ja sinä olisit siihen oikein hyvä.
        Minä 35 m

• Anonyymi

Mie oon niin samnaa mieltä siun kaa

• Anonyymi

Vain boomeri lankeaa näihin mainosbotteihin.

• Anonyymi

Olen todellakin samaa mieltä. Paljon helpompi laskea naisen suuhun mällit, ja miellyttävämpi. Ei tarvi jumpata. Sinne ne kuuluu ja ihana spermainen suudelma päälle. Jos haluaa enemmän maistella, voi laskea lastit pilluun ja nuolla pillua sen jälkeen. Oma suosikki nykyään tuo. Annan tahallaan tulla ennen vaimoa ja sitten hyökkään nuolemaan omia lasteja sieltä, pillusta valuu noro perseeseen, jota on liukas sormettaa. Tulee aika äkkiä muuten noin.

• Anonyymi

Olen kohta valmis laukeamaan toivottavasti saan kaikki tulemaan suuhun. Olisipa hienoa jos olisi kaveri joka myös antaisi spermaa. Saisin kunnon kuorrutuksen kasvoille

• Anonyymi

45445

• Jos minä teen sen miehelleni hänen maatessa selällään.
      Saattaa mällit lentää hänen poskille asti.

• Anonyymi

Kova ja märkä kalu kädessä. En yleensä tarkoituksella lalukea kasvoille mutta toisinaan tulee niin paineella että huulille tulee. Tälläkin hetkellä tuntuu että pitkälle lentää

• Anonyymi

Nuorempana tuli roiskittua ja selfsuck onnistui myös ,oli kyllä euforista nam

• Anonyymi

Kaikkihan sitä tekee.

• Anonyymi

H­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/H9u2C7

• Anonyymi

nuorempana taipui jalat niskan taa oli mahtavaa saada suihin otto aina kun halus nyt ei taivu enää

• Anonyymi

H­ei! Om­­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­aikille, jotk­­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/M9w1F9

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe