Mitä kokemuksia Maskun patjoista ja yleensäkin asiakaspalvelusta, reklamaatioiden käsittelyajoista, sekä vastuu huonon tuotteen vaihtoon, tai kaupan perumisen epäonnistuneen tuotteen kohdalla?
”Sukarin mukaan hänellä on takanaan 40 värikästä vuotta huonekalukauppiaana. Seuraavaksi hän aikoo järjestää suomalaisille paremmat yöunet. Jos se Sukarista on kiinni, terveysteknologian seuraava kvanttihyppy otetaan patjamarkkinoilla”
Paskaa myyvä huuhaaukko koko mies, mutta syytä tuohon taatusti onkin paneutua ja kunnolla, koska nykyisin Maskussa myynnissä olevat joustinpatjat ovat täyttä roskaa.
Takuuta on, mutta eihän se mitään hyödytä, jos puolenvuoden käytön jälkeen tuntee nukkuvansa montussa, josta ei löydä millaista rentoa asentoa ja selkä kipeytyy ja kun sinne tekee asiallisen reklamaation kuvaliitteineen, niin asiakaspalvelussa onkin täysi pösilö, joka väittää ongelman olevan normaalia, eli hän ei ymmärrä ongelmasta tuon taivaallista, eikä näe korvausvastuuta niin miten asian saisi etenemään takuun piirissä?
Olen asiakaspalvelun pyytänyt välittämään reklamaationi myös Sukarille, mutta tuskin pyyntöäni on toteutettu!
MASKUN JENKKISÄNGYT
Anonyymi-ap
1
273
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670