Suomessa johto vaihtumassa?

"Jos Euroopassa hytistään jonkin regiiminvaihdoksen hintana, sen on parempi olla Euroopan, ja nyt erityisesti Suomen, regiimi kun kaatuu. Siis Sanna Bilderberg-Marinin ja Sauli "Sale" Niinistön regiimin vaihto on käsillä. Muutenhan ei kansalla ole enää mitään sanottavaa."

Näin profetoi MV:ssä Mr Jonathan Widell. Asian siis täytyy olla totta.

13

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaahan on siis lupaillut myös Ilkka Luoma, "Kansa" äänestää hänenkin mielestään valtaan uudet ihmiset, jotka haluavat Suomen pysyvän "puolueettomana".

• Anonyymi

Luuletko että Sanna johtaa jotain? Suomella on sen takia tällainen täysin vitsi pääministeri, että kansa ymmärtäisi että hallitus ei johda mitään. Demokratia on täysin epäonnistunut aate.

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että Sanna johtaa jotain? Suomella on sen takia tällainen täysin vitsi pääministeri, että kansa ymmärtäisi että hallitus ei johda mitään. Demokratia on täysin epäonnistunut aate.

Ahaa. Kerrohan: millainen järjestelmä demokratian tilalle?

Entä jos johtaja ei olekaan sinulle mieluinen?

• Jo aikaisemminhan on puolestaan itse Suuri Janus Putkonen luvannut auttaa, kun Venäjä Suomen miehittää. Hän on luvannut siis auttaa meitä suomalaisia. Pelko pois?

• Ei siis ole syytä huoleen, kun nämä suuret isänmaan ystävät ovat asialla ja perillä tapahtumista!

• Anonyymi

Pöhköä

• MV:n ystävät luonnollisesti eivät halua keskustella tästäkään asiasta.

• Anonyymi

Meillähän päättäjät vaihtuu eduskunnassa joka neljäs vuosi! Ja äänioikeutetut saavat äänestää eikä keneltäkään tulla pyssyn kanssa kotoa kysymään!

Toki hyvä sitä on muistuttaa,etenkin sille osalle väestöä, jolle käsite 'demokratia' on tuntematon!

• Näin näyttää olevan. Samaa väkeä ovat kansanäänestyksestä jankuttajat, joille Suomen lainsäädäntö tuntuu olevan täysin vieras.

• Huhuu? Missä taas MV:n linkittäjät?

• Anonyymi

Niillä on tärkeempää tekemistä kun leikkiä sun kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Niillä on tärkeempää tekemistä kun leikkiä sun kanssa

Jep. Varmasti on.

🤣🤣🤣

• No niin. Nostetaanpas taas, kun näemmä joku yrittää unohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60