Jokaiselle asialle ja teolle on olemassa jokin syy (minun filosofiani), joten:
mihin Teidän nimimerkkinne perustuvat?
Omani ei selittelyjä tarvinne (koukussa kirjaan/kuunnelmaan) jo melkein neljännesvuosisadan:)
Hupsujako kyselen?
41
2355
Vastaukset
kysyisin: ilmentääkö nimimerkkinne jotenkin itseänne - millä tavoin?
- bluepoem
kertoo minusta seuraavaa... olen ajoittain erittäin innokas runojen rustaaja.... pidän sinisestä lähes kaikissa sävyissä....
olen hieman enempi hiljainen,,, (meri, taivas) kuin kirkuva maa tai ilma.
Sitten minulla on vielä jokin tiedostamaton mieltymys sanaan bluepoem ;))) en tiedä miksi mutta sellaine haluan olla.beautiful!
Oletko myös talven "sininen hetki"?
Se antaa aina ihmeellisen rauhan tunteen - minulle:)
- n52
merkki kertoo luultavasti tärkeimmät tiedot joita yleensä halutaan tietää.
Olen lueskellut tätä palstaa ja tuntuu,että teillä on hyviä aiheita.
Mukavat päivän jatkot kaikille.
Hupsuja kysymyksiä ei ole,mutta vastauksista en menisi aina vannomaan...=) - PalNia
Kävin aikaa sitten syömässä Palmia ketjun ruokalassa, josta omani pientä muutosta tehden iskostui mieleeni. *PalMia* olisi myös omalle kissamaisuudelleni sopinut, vaan jostakin syystä se muuttui *Niaksi*. *PalNai* kävi myös mielessä, mutta kirjainmuunnelma *Nia* näyttää paremmalta.;)))
Raapustelen kaikenlaista kun se *pää* saa yliotteen.;))tuli se kotimainen sarjakuva (nimi hukassa), jossa kissa juttelee hännälleen.
Minäkin juttelen "hännälleni" joskus, kun pää meinaa olla pyörryksissä ..;)
- nannukkaN
tuli siten että kun kokeilin joitain mielestäni hyväiä, niin ne oli jo rekisteröity ja sitten piti funtsia ja hoksasin tuon meidän kissan, jolla on vähän saman vivahteinen lasten "keksimä" lempinimi kuin nannukka ja lisäsin sitten vielä N kirjaimen perään. Että näin.
- jpntar
hupsumpia, mitä meistä muutkaan. Minun nimimerkkini perustuu paljolti ulkoiseen...Sen lisäksi olen koukussa japanilaiseen puutarhaan ja japanilaiseen käsityöhön...kankaisiin...
ihanan seesteistä ja tyylikästä.
Jos olisi mahdollisuus, yrittäisin luoda itselleni sellaisen puutarhan:)- Loistava.polku
Minea44 kirjoitti:
ihanan seesteistä ja tyylikästä.
Jos olisi mahdollisuus, yrittäisin luoda itselleni sellaisen puutarhan:)Muuten taas kovasti tunkemassa oleva trendi tällä hetkellä. Muodissa, mediassa, kulttuurissa....
sade nukahtaa
kaupungin kämmenelle.
toivo kulkee varpaillaan.
(Haikukone osoitteessa http://www.sanatampere.net/runorobotti.htm)
- Tapsako
Se selviää jo tuosta kysymysmuodosta, eli jätin sen ?-merkin tietoisesti pois kun en välillä pysy itsekkään itseni mukana. Asuuko minussa usea tai useita persoonoita selviää toivottavasti tämän vuosisadan aikana.
Ps.Otan mielelläni osaa kaikenlaiseen keskusteluun, sillä siten opin tuntemaan itseäni paremmin. - tuffe
niin minäkin teen :)
Nikkini tuli alkujaan siitä, että ennen rekisteröimistä en halunnut näyttää olenko mies vai nainen. Siitä syystä, ettei kenellekään tulisi sellainen käsitys että haen täältä miesseuraa. Se ongelma sitten selvisi myöhemmin kun päätin rekisteröityä.
Toiseksi se liittyy äidinkieleeni, ruotsinkieliseen sanaan "tuff". En ole ehkä perinteinen kovis, mutta en mikään hempeilijäkään. Jonkinnäköinen kapinoija. Kun en kirjaudu sisään käytän nikkiä s.tuffe, (sama kuin sähköpostiosoite, jostain syystä omalla nikillä se ei onnistunut) se tulee taas englanninkielestä stuff = juttu, roska, aine
Jossain vaiheessa täällä oli hauska kysely mitä tulee mieleen eri nikeistä, jolloin nikkini sai uudet merkitykset. Joku vastasi että tuffe tuo mieleen naapurin räksyvä koira, toiselle tuli mieleen juna - kummatkin sopivat vallan mainiosti ;)- MysNa
aloittama ketju, muistan että oli hauska.
Harmi, että olustelija kadonnut palstalta! Tai ehkä hän on täällä...
Mulla on muuten tuo sama "vika", mutta isänkielenä :) - MysNa
aloittama ketju, muistan että oli hauska.
Harmi, että olustelija kadonnut palstalta! Tai ehkä hän on täällä...
Mulla on muuten tuo sama "vika", mutta isänkielenä :) koska mieleeni nousee täytetty/tuffattu pehmolelu...
Sinä et silti vaikuta lälläriltä - älä lyö (auts)! :))- tuffe
Minea44 kirjoitti:
koska mieleeni nousee täytetty/tuffattu pehmolelu...
Sinä et silti vaikuta lälläriltä - älä lyö (auts)! :))pehmeällä karvatassullahan minä vaan... ;)))
Siis myönnän olevani kauhia kiusankappale :/ mutta en koskaan tarkoita pahaa.
- Loistava.polku
Still alive and kickin'
- ggnojoP
I'd rather be a sparrow than a snail.
Yes I would.
If I could,
I surely would.
I'd rather be a hammer than a nail.
Yes I would.
If I only could,
I surely would.... - Antsu
Loistava Polku... olikohan se perulainen sissijärjestö? Joka tapauksessa sillä on rinnakkaisorganisaatio Suomessa: Valaistu Latu.
- Loistava.polku
Antsu kirjoitti:
Loistava Polku... olikohan se perulainen sissijärjestö? Joka tapauksessa sillä on rinnakkaisorganisaatio Suomessa: Valaistu Latu.
Kyseessä ei suinkaan ole kotimainen rinnakkaisjärjestö vaan ns. talviturkkini, joskus chatissa myös käytössä.
- Loistava.polku
ggnojoP kirjoitti:
I'd rather be a sparrow than a snail.
Yes I would.
If I could,
I surely would.
I'd rather be a hammer than a nail.
Yes I would.
If I only could,
I surely would....Better burn
than fade away!
- ollikolli-63
Nimmarini kertoo minusta lähes kaiken olennaisen jos sitä joku pähkäilee.
"...after all the Jacks are in their boxes, and
Clowns are all gone to bed..."
and again
and again
and again- MystikkoNainen
ei se voi enempää kertoa... :)))
- mirham
nikkiin ei sisälly mystiikkaa...yhdistelin sen kahdesta eri sanasta..
- jpntar
mirham kirjoitti:
nikkiin ei sisälly mystiikkaa...yhdistelin sen kahdesta eri sanasta..
olen sen aina kuvitellut liittyvän jotenkin uskontoon..
- mirham
jpntar kirjoitti:
olen sen aina kuvitellut liittyvän jotenkin uskontoon..
jos oikein syvältä kaivetaan niin....kolme itämaan tietäjää toi lahjoja jeesuksen seimen äärelle kultaa,suitsuketta ja mirhamia..:)
- jpntar
mirham kirjoitti:
jos oikein syvältä kaivetaan niin....kolme itämaan tietäjää toi lahjoja jeesuksen seimen äärelle kultaa,suitsuketta ja mirhamia..:)
minäkin ajattelin sen lähteneen...tuosta mirhasta. Ja hyvinpä osui:))
- (.)Y(.)
Et vaan, hupsummat vastaa, tähän aikaa aamusta.. ;))
Siinä selitystä nicciin.. ;))
Hullu muija, joka juoksentelee puolialasti palstalla, osaamatta edes hävetä.. :DDD
Käääk... Olisin halunnut käyttää seppä nimeä mutta oli varattu otin sitten aerodynaamisemman nimen
"sani", hyväntahtoinen, aurinkoinen jne. Mutta kukapa sitä aina sellainen jaksaa/voi olla. Ja ehkä hyvä niinkin, kuka sitä jaksaisi katsoakaan, jos aina suu korvissa :))
Kirjaimet löytyvät oikeistakin nimistäni...- Laahustava
on vain siittä yksinkertaisesta syystä kun tulen aina perässä laahustavin askelin.Taidan olla zombi
itseironiaa & huumoria...?
Lienevät sangen hellyttävät askeleet; puhut usein kauniisti vaimostasi. Sellainen tuskin on täysin yksipuolista :)
- galette
mitä tuo nikkini tarkoittaa.Tempaisin sen yhden Monet'n taulun nimestä, siinä taisi olla jotain kakkuja tai piirakoita. Tai voi olla, että on johdannainen galen-sanasta....
- olekaan
kotkalaisen konditoria galeten virallinen tiedottaja?
- galette
olekaan kirjoitti:
ollut ikinä kuullutkaan moisesta paikasta. Toivottavasti eivät pahastu...
- Loistava.polku
olekaan kirjoitti:
mäkin yhdistin galeten ilman muuta leipomotuotteisiin.
>;)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154