Ei tue koulukiusaamista omaksi rikosnimikkeekseen.Eihän sitä ole olemassa.Koulukiusaamista.Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä.Että ei jatkoon Persut.
Eduskunnan lakivaliokunta
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koulukiusaamista ole olemassakaan : Kersat vain kasvattavat toisiaan tulevaan, eli työelämään ja elämästä selviämiseen. Näin se on ollut aina ja tulee olemaan!
Kiusaaminen?
On käsite joka on saanut vahvan jalansijan yhteiskunnassa. Mikä sitten poistaisi henkisen- ja ruumilliset pahoinpitelyt. Lääke tähän löytyy helposti menneisyydestä 60-70 luvuilta jolloin ihmisten lapsille (VANHEMMAT) opettivat kotikasvatuksena elämiseen tarvittavat ne oikeat arvot! Ilman Pleikkareita tai muita lapset pois silmistä lahjontaa, enkä nyt tarkoita Koivumiehen herraa!
Mutta nyt niitetään sitä (vapaa kasvatuksen) viljaa niin pahassa, kuin vähenemässä määrin hyvässä! Nyky vanhemmat ovat tyystin hylänneet ja olleet osaamattomia huolehtimaan "kullanupuistaan" jo parin sukupolven osalta!- Anonyymi
Pennut hoitoo itte ravintolaan ,on se nähty,on nähty kaikki isäpuoliehdokkaat ,juoppoja pääosin.että nämähän on niitä poliitikkojen ääneestäjiä,tietät asiat paremmin,osaavat tehä rikos huoli ja lasuilmoja.ja vittuilla.Kuten olen päättänyt ei ensimistäkään naista tästä kylästä vielä vähemmän niitä joilla lapsia.on ne yh elämät nähty.ja huostaanotot
- Anonyymi
Kukas se sisarukset vahtin16v ja 21 vuotiaana minä ja kävin yläastetta ja aikuislukioo. Äiti siivosi kerrostaloja marketteja.ei ollu aikaa olla kavereiden kanssa kun ei ollu kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se sisarukset vahtin16v ja 21 vuotiaana minä ja kävin yläastetta ja aikuislukioo. Äiti siivosi kerrostaloja marketteja.ei ollu aikaa olla kavereiden kanssa kun ei ollu kavereita.
Muuta tehnykkään kuin avustanu.ja vielä vittuillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144