Jostain löydetään luunpätkä ja sitten muka sen avulla mallinnetaan vaikka kokonainen dinosaurus ruokavalioineen ja kaikkine karvoineen. Huuhaata sanon minä!
Arkeolokia on huuhaata
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää varmaan ensin tehdä itsellesi selkoa paleontologian ja arkeologian eroista.
Saattaa auttaa uskottavamman kritiikin muodostamiseen.- Anonyymi
Ihan sama se. Jostain ruukunsirpaleesta vedetään hirmuisia johtopäätöksiä, rajana vain mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama se. Jostain ruukunsirpaleesta vedetään hirmuisia johtopäätöksiä, rajana vain mielikuvitus.
Olisipa sinunkin kirjoituksissasi rajoina muutakin kuin mielikuvitus.
- Anonyymi
Näinkö saarnamies sinulle väkevästi todisti arkeologiasta? Millainen voitelu hänellä mahtoi olla, kun noin kökkösesti saarnasi? Baabelin kotkotusta, minä sanon.
- Anonyymi
puhumattakaan jostain käärinliinasta
- Anonyymi
Ristuksen keskiaikana pyhäinjäännöksinä myydyistä ristin kappaleista voisi tarinan mukaan rakentaa Kerimäen puukirkon...taik sit ei.
Mutta paisuivathan ne viisi leipää ja kaksi kalaakin valtaviin mittoihin, joten mikä nottei.
- Anonyymi
Kommentoin aloitusta: TrolIaus on huuhaata ja aloituksessa vielä varsin kökköä sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595